Zprava

Z Napoveda.tiscali.cz
Verze z 14. 8. 2010, 20:03, kterou vytvořil Helpdesk (diskuse | příspěvky) (Založení)

(rozdíl) ← Starší verze | zobrazit aktuální verzi (rozdíl) | Novější verze → (rozdíl)
Přejít na: navigace, hledání

Zpráva mi nejde odeslat

Webové rozhraní

U každé zprávy je zpožděno odesílání o 1 minutu(pokud by si uživatel odeslání zprávy rozmyslel, může ji stornovat).

Zprávy do 500kb (včetně příloh) jsou odeslány okamžitě.Zprávy nad 500kb(včetně příloh) jsou odeslány během několika minut.

Emailový klient

Pokud zpráva nejde odeslat z emailového klienta doporučujeme zkontrolovat nastavení viz.Nastavení emailový klientů.

Pokud jste si jisti nastavením a klient vám vrací chybové hlášení doporučujeme zkontrolovat dle viz.Chybová hlášení.

Zpráva mi nebyla doručena

Webové rozhraní

Pokud vám nejsou doručovány pouze některé zprávy do webového rozhraní od některých odesílatelů je nuté ověřit zda se odeílateli nevrací chybové hlášení viz.Chybová hlášení.Bez tohoto hlášení není možné danou chybu identifikovat.

Emailový klient

Pokud vám nejsou doručovány všechny zprávy do emailového klienta doporučujeme znovu projít nastavení POP3 viz.Nastavení emailový klientů.

Pokud vám nejsou doručovány pouze některé zprávy do emailového klienta od některých odesílatelů je nuté ověřit zda se odeílateli nevrací chybové hlášení viz.Chybová hlášení.Bez tohoto hlášení není možné danou chybu identifikovat.