Zprava: Porovnání verzí

Z Napoveda.tiscali.cz
Přejít na: navigace, hledání
m
m
Řádka 9: Řádka 9:
 
=== Emailový klient ===
 
=== Emailový klient ===
  
Pokud zpráva nejde odeslat z emailového klienta doporučujeme zkontrolovat nastavení viz.[[EmailovyKlient|Nastavení emailový klientů]].
+
Pokud zpráva nejde odeslat z emailového klienta doporučujeme zkontrolovat nastavení viz. [[EmailovyKlient|Nastavení POP3 a SMTP emailových klientů]].
  
Pokud jste si jisti nastavením a klient vám vrací chybové hlášení doporučujeme zkontrolovat dle viz.[[ChybovaHlasni|Chybová hlášení]].
+
Pokud jste si jisti nastavením a klient vám vrací chybové hlášení doporučujeme zkontrolovat viz. [[ChybovaHlasni|Chybová hlášení emailových klientů]].
  
 
== Zpráva mi nebyla doručena ==
 
== Zpráva mi nebyla doručena ==
Řádka 17: Řádka 17:
 
=== Webové rozhraní ===
 
=== Webové rozhraní ===
  
Pokud vám nejsou doručovány pouze některé zprávy do webového rozhraní od některých odesílatelů je nuté ověřit zda se odeílateli nevrací chybové hlášení viz.[[ChybovaHlasni|Chybová hlášení]].Bez tohoto hlášení není možné danou chybu identifikovat.
+
Pokud vám nejsou doručovány pouze některé zprávy do webového rozhraní od některých odesílatelů je nuté ověřit zda se odesílateli nevrací chybové hlášení viz. [[Chybova hlaseni schranky|Seznam chybových hlášení]].Bez tohoto hlášení není možné danou chybu identifikovat.
  
 
=== Emailový klient ===
 
=== Emailový klient ===
  
Pokud vám nejsou doručovány všechny zprávy do emailového klienta doporučujeme znovu projít nastavení POP3 viz.[[EmailovyKlient|Nastavení emailový klientů]].
+
Pokud vám nejsou doručovány všechny zprávy do emailového klienta doporučujeme znovu projít nastavení POP3 viz. [[EmailovyKlient|Nastavení POP3 a SMTP emailových klientů]].
  
Pokud vám nejsou doručovány pouze některé zprávy do emailového klienta od některých odesílatelů je nuté ověřit zda se odeílateli nevrací chybové hlášení viz.[[ChybovaHlasni|Chybová hlášení]].Bez tohoto hlášení není možné danou chybu identifikovat.
+
Pokud vám nejsou doručovány pouze některé zprávy do webového rozhraní od některých odesílatelů je nuté ověřit zda se odesílateli nevrací chybové hlášení viz. [[Chybova hlaseni schranky|Seznam chybových hlášení]].Bez tohoto hlášení není možné danou chybu identifikovat.
 +
 
 +
<!--==== Možné důvody nedoručení nebo špatného doručení ====
 +
 
 +
*odesílatelovi byla vrácena chybová zpráva tzv. Mailer-Daemon
 +
* plná schránka
 +
* odesílatel je na blacklistu
 +
* odesílatel vyplnil spatnou adresu
 +
 
 +
*pošta od odesílatele byla rovnou zařazena do složky "Spam a Viry" (vice slozka spam a viry)
 +
*byl špatně nastaven filtr nebo antispam na vašem profilu (vice o filtru)
 +
*pošta měla spamové číslo větší než 10 (nebyla doručena) (vice o tomto)
 +
*vyskytl se neočekávaná chyba (zpráva byla doručena chybně do schránky) v tento moment je vetsinou dorucena znovu ( je o to pozadano z nasi strany)
 +
*vyskytla se neocekavana chyba na nasich serverech ( v tento moment je zvetsena doba cekani zprav z nasi strany, bohuzel muze se stat, ze nektere zpravy nejsou z tohoto duvodu doruceny)
 +
-->

Verze z 18. 8. 2010, 00:43

Zpráva mi nejde odeslat

Webové rozhraní

U každé zprávy je zpožděno odesílání o 1 minutu(pokud by si uživatel odeslání zprávy rozmyslel, může ji stornovat).

Zprávy do 500kb (včetně příloh) jsou odeslány okamžitě.Zprávy nad 500kb(včetně příloh) jsou odeslány během několika minut.

Emailový klient

Pokud zpráva nejde odeslat z emailového klienta doporučujeme zkontrolovat nastavení viz. Nastavení POP3 a SMTP emailových klientů.

Pokud jste si jisti nastavením a klient vám vrací chybové hlášení doporučujeme zkontrolovat viz. Chybová hlášení emailových klientů.

Zpráva mi nebyla doručena

Webové rozhraní

Pokud vám nejsou doručovány pouze některé zprávy do webového rozhraní od některých odesílatelů je nuté ověřit zda se odesílateli nevrací chybové hlášení viz. Seznam chybových hlášení.Bez tohoto hlášení není možné danou chybu identifikovat.

Emailový klient

Pokud vám nejsou doručovány všechny zprávy do emailového klienta doporučujeme znovu projít nastavení POP3 viz. Nastavení POP3 a SMTP emailových klientů.

Pokud vám nejsou doručovány pouze některé zprávy do webového rozhraní od některých odesílatelů je nuté ověřit zda se odesílateli nevrací chybové hlášení viz. Seznam chybových hlášení.Bez tohoto hlášení není možné danou chybu identifikovat.