Zprava: Porovnání verzí

Z Napoveda.tiscali.cz
Přejít na: navigace, hledání
(Založení)
 
 
(Nejsou zobrazeny 4 mezilehlé verze od 2 dalších uživatelů.)
Řádka 1: Řádka 1:
== Zpráva mi nejde odeslat ==
+
<!--- Formát pro celou stránku --->
 +
<div style="padding-left: 40px; width:80%;">
 +
<!--- Zpráva mi nejde odeslat ? --->
 +
<div style="color:rgb(0, 97, 180); font-size:14pt; text-decoration:bold; margin: 30px 0px 2px 0px;">
 +
Zpráva mi nejde odeslat</div><hr>
 +
<b>Webové rozhraní:</b><br>
 +
U každé zprávy je zpožděno odesílání o 1 minutu (pokud by si uživatel odeslání zprávy rozmyslel, může ji stornovat).
 +
Zprávy do 500kb (včetně příloh) jsou odeslány okamžitě. Zprávy nad 500kb (včetně příloh) jsou odeslány během několika minut.
 +
<br><b>Poštovní klient:</b><br>
 +
Pokud zpráva nejde odeslat z poštovního klienta, doporučujeme zkontrolovat nastavení - viz [[EmailovyKlient|Nastavení POP3 a SMTP emailových klientů]].
  
=== Webové rozhraní ===
+
Pokud si jste jisti nastavením a klient vám vrací chybové hlášení, doporučujeme zkontrolovat - viz [[ChybovaHlasni|Chybová hlášení emailových klientů]].
  
U každé zprávy je zpožděno odesílání o 1 minutu(pokud by si uživatel odeslání zprávy rozmyslel, může ji stornovat).
+
<!--- Zpráva mi nebyla doručena ? --->
 +
<div style="color:rgb(0, 97, 180); font-size:14pt; text-decoration:bold; margin: 30px 0px 2px 0px;">
 +
Zpráva mi nebyla doručena</div><hr>
 +
<b>Webové rozhraní:</b><br>
 +
Pokud Vám nejsou doručovány pouze některé zprávy do webového rozhraní od některých odesílatelů, je nutné ověřit, zda se odesílateli nevrací chybové hlášení - viz [[Chybova hlaseni schranky|Seznam chybových hlášení]]. Bez tohoto hlášení není možné danou chybu identifikovat.
 +
<br><b>Poštovní klient:</b><br>
 +
Pokud Vám nejsou doručovány všechny zprávy do poštovního klienta, doporučujeme znovu projít nastavení POP3 - viz [[EmailovyKlient|Nastavení POP3 a SMTP emailových klientů]].
  
Zprávy do 500kb (včetně příloh) jsou odeslány okamžitě.Zprávy nad 500kb(včetně příloh) jsou odeslány během několika minut.
+
Pokud Vám nejsou doručovány pouze některé zprávy do webového rozhraní od některých odesílatelů, je nutné ověřit, zda se odesílateli nevrací chybové hlášení - viz [[Chybova hlaseni schranky|Seznam chybových hlášení]]. Bez tohoto hlášení není možné danou chybu identifikovat.
  
=== Emailový klient ===
 
  
Pokud zpráva nejde odeslat z emailového klienta doporučujeme zkontrolovat nastavení viz.[[EmailovyKlient|Nastavení emailový klientů]].
+
<!--==== Možné důvody nedoručení nebo špatného doručení ====
  
Pokud jste si jisti nastavením a klient vám vrací chybové hlášení doporučujeme zkontrolovat dle viz.[[ChybovaHlasni|Chybová hlášení]].
+
*odesílatelovi byla vrácena chybová zpráva tzv. Mailer-Daemon
 +
* plná schránka
 +
* odesílatel je na blacklistu
 +
* odesílatel vyplnil spatnou adresu
  
== Zpráva mi nebyla doručena ==
+
*pošta od odesílatele byla rovnou zařazena do složky "Spam a Viry" (vice slozka spam a viry)
 
+
*byl špatně nastaven filtr nebo antispam na vašem profilu (vice o filtru)
=== Webové rozhraní ===
+
*pošta měla spamové číslo větší než 10 (nebyla doručena) (vice o tomto)
 
+
*vyskytl se neočekávaná chyba (zpráva byla doručena chybně do schránky) v tento moment je vetsinou dorucena znovu ( je o to pozadano z nasi strany)
Pokud vám nejsou doručovány pouze některé zprávy do webového rozhraní od některých odesílatelů je nuté ověřit zda se odeílateli nevrací chybové hlášení viz.[[ChybovaHlasni|Chybová hlášení]].Bez tohoto hlášení není možné danou chybu identifikovat.
+
*vyskytla se neocekavana chyba na nasich serverech ( v tento moment je zvetsena doba cekani zprav z nasi strany, bohuzel muze se stat, ze nektere zpravy nejsou z tohoto duvodu doruceny)
 
+
-->
=== Emailový klient ===
+
</div>
 
 
Pokud vám nejsou doručovány všechny zprávy do emailového klienta doporučujeme znovu projít nastavení POP3 viz.[[EmailovyKlient|Nastavení emailový klientů]].
 
 
 
Pokud vám nejsou doručovány pouze některé zprávy do emailového klienta od některých odesílatelů je nuté ověřit zda se odeílateli nevrací chybové hlášení viz.[[ChybovaHlasni|Chybová hlášení]].Bez tohoto hlášení není možné danou chybu identifikovat.
 

Aktuální verze z 15. 10. 2019, 11:39

Zpráva mi nejde odeslat

Webové rozhraní:
U každé zprávy je zpožděno odesílání o 1 minutu (pokud by si uživatel odeslání zprávy rozmyslel, může ji stornovat). Zprávy do 500kb (včetně příloh) jsou odeslány okamžitě. Zprávy nad 500kb (včetně příloh) jsou odeslány během několika minut.
Poštovní klient:
Pokud zpráva nejde odeslat z poštovního klienta, doporučujeme zkontrolovat nastavení - viz Nastavení POP3 a SMTP emailových klientů.

Pokud si jste jisti nastavením a klient vám vrací chybové hlášení, doporučujeme zkontrolovat - viz Chybová hlášení emailových klientů.

Zpráva mi nebyla doručena

Webové rozhraní:
Pokud Vám nejsou doručovány pouze některé zprávy do webového rozhraní od některých odesílatelů, je nutné ověřit, zda se odesílateli nevrací chybové hlášení - viz Seznam chybových hlášení. Bez tohoto hlášení není možné danou chybu identifikovat.
Poštovní klient:
Pokud Vám nejsou doručovány všechny zprávy do poštovního klienta, doporučujeme znovu projít nastavení POP3 - viz Nastavení POP3 a SMTP emailových klientů.

Pokud Vám nejsou doručovány pouze některé zprávy do webového rozhraní od některých odesílatelů, je nutné ověřit, zda se odesílateli nevrací chybové hlášení - viz Seznam chybových hlášení. Bez tohoto hlášení není možné danou chybu identifikovat.