EmailovyKlient: Porovnání verzí

Z Napoveda.tiscali.cz
Přejít na: navigace, hledání
m
m
Řádka 15: Řádka 15:
 
*[[Thunderbird 2]]
 
*[[Thunderbird 2]]
 
*[[Thunderbird 3]]
 
*[[Thunderbird 3]]
 +
 +
*pokud máte problém s odchozí poštou na nových schránkách více na [[SMTP|Problém s odchozí poštou u nové schránky]]
  
 
== Nastavení POP3/SMTP v Emailovém klientu(účet už existuje) ==
 
== Nastavení POP3/SMTP v Emailovém klientu(účet už existuje) ==
Řádka 26: Řádka 28:
 
*[[TH3text|Thunderbird 3]]
 
*[[TH3text|Thunderbird 3]]
 
<!--*[[TH2text|Thunderbird 2]]-->
 
<!--*[[TH2text|Thunderbird 2]]-->
 +
 +
*pokud máte problém s odchozí poštou na nových schránkách více na [[SMTP|Problém s odchozí poštou u nové schránky]]
  
 
== Rychlé nastavení ==
 
== Rychlé nastavení ==
Řádka 32: Řádka 36:
 
*uživatelské jméno: vasejmeno@tiscali.cz
 
*uživatelské jméno: vasejmeno@tiscali.cz
  
*(více na [[SMTP|Problém s odchozí poštou u nové schránky]])
+
*více na [[SMTP|Problém s odchozí poštou u nové schránky]]

Verze z 19. 8. 2010, 07:41

Chybové hlášení

Pokud vše máte dobře nastaveno a je vám vráceno chybové hlášení zkuste zkontrolovat podle tohoto návodu

Klikněte na tento odkaz a zkontrolujte zda chybové hlášení, které se vrací je podobné nebo schodné s těmito Chybová hlášení.


Nastavení POP3/SMTP v Emailovém klientu(nastavení poprvé)

  • (Účet ještě nebyl nikdy v Emailovém klientu vytvořen)
  • Návod je textový a grafický.
*pokud máte problém s odchozí poštou na nových schránkách více na Problém s odchozí poštou u nové schránky

Nastavení POP3/SMTP v Emailovém klientu(účet už existuje)

  • (Účet už existuje a chcete provést jen cílené úpravy)
  • Návod je textový.
*pokud máte problém s odchozí poštou na nových schránkách více na Problém s odchozí poštou u nové schránky

Rychlé nastavení

  • server POP3: pop3.mail.tiscali.cz
  • server SMTP: smtp.mail.tiscali.cz *
  • uživatelské jméno: vasejmeno@tiscali.cz
*více na Problém s odchozí poštou u nové schránky