ChybovaHlasni

Z Napoveda.tiscali.cz
Verze z 9. 8. 2010, 07:05, kterou vytvořil Helpdesk (diskuse | příspěvky) (Přidaní chyb)

Přejít na: navigace, hledání

Proč se daná zpráva vrací

Pokud se vám vrátila odeslaná zpráva, znamená to, že nemohla být doručena na e-mailovou adresu adresáta. Důvodů, proč se odeslaná zpráva vrátí zpět odesilateli, je nepřeberné množství. Zde v nápovědě najdete některé z často se vyskytujích chybových hlášení.

Konkrétní důvod vrácení zprávy je ve většině případů uveden právě ve vrácené zprávě. Informace jsou často uvedeny v anglickém jazyce. Tento jazyk je zvolen pro svou rozšířenost.

Odesilatel zprávy je často MAILER-DAEMON a jedná se o součást e-mailového systému. Neodepisujte prosím zpět na adresu MAILER-DAEMONa, na vaše dotazy vám neodpoví.

550 Bad Mail (Špatný email)

<jan.pavel@aabbcc.cz>: xxx.xxx.xxx.xxx does not like recipient. Remote host said: 550 5.1.1 jan.pavel@aabbcc.cz... User unknown Giving up on xxx.xxx.xxx.xxx.

nebo

<jan.pavel@aabbcc.cz>: xxx.xxx.xxx.xxx failed after I sent the message. Remote host said: 550 bad mail

Řešení: Pokud se po odeslání vrátí zpráva zpět s výše uvedeným chybovým hlášením, byl pravděpodobně zadán neexistující adresát. Prověřte tedy znovu, zda správně zadáváte e-mailovou adresu příjemce. Pokud jste si jisti, že adresa je zadána správně, kontaktujte správu serveru adresáta. Jestliže zvolíte e-mailovou formu kontaktu, přiložte kompletní vrácenou zprávu. Urychlíte tím proces řešení Vašich potíží.


554 Possible Spam (Spam)

> Hi. This is the qmail-send program at smtprecv1.i.ni.cz. > I'm afraid I wasn't able to deliver your message to the following addresses. > This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't work out. > > <jan.pavel@aabbcc.cz>: > xxx.xxx.xxx.xx failed after I sent the message. > Remote host said: 554 mail server permanently rejected posible spam (#5.3.0) > > --- Below this line is a copy of the message.

Řešení: Pokud se po odeslání vrátí zpráva zpět s výše uvedeným chybovým hlášením, jste pravděpodobně v síti, která je označena jako "spam". Doporučujeme danou věc ověřit dle návodu a kontaktovat vašeho poskytovatele internetu a říci mu o tomto problému.Popřípadě mu přeposlat dané chybové hlášení.Je nutné ať nápravu zjedná váš poskytovatel internetu, posílání přes naše smtp nebude již možné.

Postup:

Pokud se vaše IP adresa nachází na "blacklistu" dozvíte se to.V takovém případě je nutné nastavit jiné smtp. Doporučujeme kontaktovat vašeho poskytovatele internetu, a žádat po něm smtp, naše není možné použít.

Mailbox is Full (Plná schránka)

<jan.pavel@aabbcc.cz>: Quota for user 'pan.houska' was exceeded. Mailbox is full. --- Below this line is a copy of the message.

Řešení: Tato zpráva byla odesilateli vrácena, protože adresát <jan.pavel@aabbcc.cz> má plnou schránku. Zkuste případně zaslat na adresu adresáta krátký e-mail, ve kterém jej upozorníte na tuto skutečnost. Pokud má ve schránce alespoň ještě trochu volného místa, mohl by vaše upozornění přijmout.