ChybovaHlasni: Porovnání verzí

Z Napoveda.tiscali.cz
Přejít na: navigace, hledání
m
 
(Není zobrazeno 12 mezilehlých verzí od jednoho dalšího uživatele.)
Řádka 1: Řádka 1:
== Chybová hlášení emailových klientů ==
+
<!--- Formát pro celou stránku --->
__NOEDITSECTION__
+
<div style="padding-left: 40px; width:80%;">
=== Příchozí pošta - POP3 ===
 
  
==== Chyba (0x800CCC90) (vnitřní chyba POP3) ====
+
<!--- Chyba (0x800CCC90) (vnitřní chyba POP3) ? --->
 +
<div style="color:rgb(0, 97, 180); font-size:14pt; text-decoration:bold; margin: 30px 0px 2px 0px;">
 +
Chyba (0x800CCC90) (vnitřní chyba POP3)</div><hr>
 +
<div style="border: 0px dashed rgb(0, 97, 180); background-color: #EBEBEB; width:90%; padding: 10px; margin:5px; font-family:monospace; text-align:justify;">
 +
Úkol pop3.mail.tiscali.cz – odesílání a přijímání ohlásil chybu (0x800CCC90): Server příchozí elektronické pošty (POP3) ohlásil vnitřní chybu. Pokud se tato zpráva bude zobrazovat i nadále, obraťte se na správce serveru nebo poskytovatele služeb internetu.
 +
Odpověď serveru: -ERR internet error. unable get mail 17890339 content.
 +
</div>
 +
*<b>Důvod: </b>Nebylo možné získat email.
 +
*<b>Řešení: </b>Opakujte postup znovu "Odeslat/Přijmout". Zprávu, která byla takto odmítnuta, je nutné u odesílatele urgovat znovu.
  
Úkol pop3.mail.tiscali.cz – odesílání a přijímání ohlásil chybu (0x800CCC90): Server příchozí elektronické pošty (POP3) ohlásil vnitřní
+
<!--- Chyba (0x80042108) (připojení k POP3) ? --->
  chybu. Pokud se tato zpráva bude zobrazovat i nadále, obraťte se na správce serveru nebo poskytovatele služeb internetu.
+
<div style="color:rgb(0, 97, 180); font-size:14pt; text-decoration:bold; margin: 30px 0px 2px 0px;">
Odpověď serveru: -ERR internet error. unable get mail 17890339 content.
+
Chyba (0x80042108) (připojení k POP3)</div><hr>
 +
<div style="border: 0px dashed rgb(0, 97, 180); background-color: #EBEBEB; width:90%; padding: 10px; margin:5px; font-family:monospace; text-align:justify;">
 +
Úkol pop3.mail.tiscali.cz - přijímání ohlásil chybu (0x80042108): Aplikace Outlook se nemůže připojit k serveru pro příchozí e-mail (POP3). Pokud se tato zpráva bude zobrazovat i nadále, obraťte se na správce serveru nebo poskytovatele služeb Internetu.
 +
</div>
 +
*<b>Řešení: </b>Zkontrolujte připojení dle vašeho klienta [[EmailovyKlient|Nastavení klientů pro POP3/SMTP]]. Pokud je nastavení v pořádku, pokuste se poštu získat později.
  
*Důvod:Nebylo možné získat email.
+
<!--- Chyba (0x800C0133) (stahování pošty) ? --->
 +
<div style="color:rgb(0, 97, 180); font-size:14pt; text-decoration:bold; margin: 30px 0px 2px 0px;">
 +
Chyba (0x800C0133) (stahování pošty)</div><hr>
 +
<div style="border: 0px dashed rgb(0, 97, 180); background-color: #EBEBEB; width:90%; padding: 10px; margin:5px; font-family:monospace; text-align:justify;">
 +
Došlo k neznámé chybě. Účet: 'Email', Server: 'pop3.mail.tiscali.cz', Protokol: POP3, Port: 110, Zabezpečení (SSL): Ne, Číslo chyby: 0x800C0133
 +
</div>
 +
*<b>Důvod: </b>Znamená to, že jste narazili na vnitřní chybu programu Microsoft Outlook Express 6 nebo Microsoft Office Outlook do verze 2007. Problém je v tom, že složka příchozí pošty na Vašem počítači obsahuje více než 2GB dat. Toto není chyba na našich serverech!
 +
*<b>Řešení: </b>(Neukončujte aplikaci Outlook Express nebo Office Outlook! Při ukončení aplikace po zobrazení této chyby hrozí poškození lokální databáze e-mailů na Vašem počítači. Pokud jste po zobrazení této chyby aplikaci ukončili, kontaktujte pro řešení Vašeho správce počítače!)
 +
# V levém sloupci klikněte pravým tlačítkem na "Místní složky" (v případě anglické verze "Local Folders"), z menu zvolte "Nová složka" (v případě anglické verze "New Folder"), zadejte jméno nové složky, například "Temp".
 +
# Pokud se úspěšně dostanete do složky "Doručená pošta" ("Inbox"), přesuňte všechny zprávy z ní do nově založené složky "Temp". Pokud se Vám ve složce s příchozími e-maily některé zprávy nezobrazují, nebo se aplikace chová jakkoliv neobvykle, kontaktujte pro řešení Vašeho správce počítače!
 +
# V menu Nástroje / Možnosti / Údržba stiskněte tlačítko "Složka úložiště" (v anglické verzi "Tools" / "Options" / "Maintenance" tab / "Store Folder"). Tam zjistíte, kde je na Vašem disku uložen soubor obsahující databázi s doručenou poštou. Toto umístění si poznamenejte.
 +
# Ukončete Outlook Express nebo Office Outlook, otevřete si umístění složky a smažte soubor "inbox.dbx".
 +
# Znovu spusťte Outlook Express nebo Office Outlook, složka "Doručená pošta" se sama znovu vytvoří a nebude obsahovat žádné zprávy. Nyní přesuňte zprávy ze složky "Temp" zpět do složky Doručená pošta nebo ještě lépe do několika jiných složek, aby se ve složce "Doručená pošta" nehromadilo příliš mnoho zpráv a nedošlo v brzké době k zopakování tohoto problému.
  
*Řešení:Opakujte postup znovu "Odeslat/Přijmout", zprává, která byla takto odmítnuta je nutné u odesílatele urgovat znovu.
+
<!--- Chyba (0x8004060C) (stahování pošty) ? --->
 +
<div style="color:rgb(0, 97, 180); font-size:14pt; text-decoration:bold; margin: 30px 0px 2px 0px;">
 +
Chyba (0x8004060C) (stahování pošty)</div><hr>
 +
<div style="border: 0px dashed rgb(0, 97, 180); background-color: #EBEBEB; width:90%; padding: 10px; margin:5px; font-family:monospace; text-align:justify;">
 +
Úkol pop3.mail.tiscali.cz - odesílání a přijímání ohlásil chybu (0x8004060C): Neznámý chyba 0x8004060C
 +
</div>
 +
*<b>Důvod: </b> Znamená to, že jste narazili na vnitřní chybu programu Microsoft Outlook Express 6 nebo Microsoft Office Outlook do verze 2007. Problém je v tom, že složka příchozí pošty na Vašem počítači obsahuje více než 2GB dat. Toto není chyba na našich serverech!
 +
*<b>Řešení: </b> Doporučujeme tento link pro více informací [http://support.microsoft.com/kb/304863/cs Support Microsoft] a upravení nastavení poštovního klienta.
  
==== Chyba (0x80042108) (připojení k POP3) ====
+
<!--- 421 Cannot connect (blokované SMTP) ? --->
+
<div style="color:rgb(0, 97, 180); font-size:14pt; text-decoration:bold; margin: 30px 0px 2px 0px;">
Úkol pop3.mail.tiscali.cz - přijímání ohlásil chybu (0x80042108): Aplikace Outlook se nemůže připojit k serveru pro příchozí e-mail  
+
421 Cannot connect (blokované SMTP)</div><hr>
(POP3). Pokud se tato zpráva bude zobrazovat i nadále, obraťte se na správce serveru nebo poskytovatele služeb Internetu.
+
<div style="border: 0px dashed rgb(0, 97, 180); background-color: #EBEBEB; width:90%; padding: 10px; margin:5px; font-family:monospace; text-align:justify;">
 +
Úkol pop3.mail.tiscali.cz - odesílání ohlásil chybu (0x800CCC67):   Odpověď serveru: 421 Cannot connect to SMTP server xxx.xxx.xxx.xxx
 +
(xxx.xxx.xxx.xxx:25), connect error 10060
 +
</div>
 +
nebo
 +
<div style="border: 0px dashed rgb(0, 97, 180); background-color: #EBEBEB; width:90%; padding: 10px; margin:5px; font-family:monospace; text-align:justify;">
 +
Připojení k serveru se nezdařilo. Účet: 'Tiscali Email - aaaabbbccc', Server: 'smtp.mail.tiscali.cz', Protokol: SMTP, Port: 25,
 +
Zabezpečení (SSL): Ne, Chyba zásuvky: 10061, Číslo chyby: 0x800CCC0E
 +
</div>
 +
*<b>Důvod: </b> Jiné SMTP než vašeho poskytovatele internetového připojení je pravděpodobně blokováno.
 +
*<b>Řešení: </b> Pokud se setkáte s touto chybou při odesílání ve Vašem poštovním klientovi, nahraďte ve vlastnostech účtu adresu "smtp.mail.tiscali.cz" IP adresou "46.243.48.92" a překontrolujte, zda máte v poli "Port:" uvedeno číslo "25".
 +
*Pokud potíže přetrvávají, spusťte příkazový řádek a zadejte: <i>telnet smtp.mail.tiscali.cz 25</i>
 +
*Jestliže se nezobrazí: 220 smtprecv1.i.ni.cz ESMTP, kontaktujte v této záležitosti svého správce systému/sítě či poskytovatele Internetu. Jiné SMTP než Vašeho poskytovatele internetového připojení je pravděpodobně blokováno.
 +
*V opačném případě zkuste přeinstalovat (aktualizovat) Vašeho poštovního klienta, nebo použijte jiného.
 +
*Příkazový řádek naleznete pod menu "Start" - "Programy", nebo "Start" - "Programy" - "Příslušenství"
  
*Řešení:Zkontrolujte připojení dle vašeho klienta [[EmailovyKlient|Nastavení klientů pro POP3/SMTP]], pokud nastavení je v pořádku, pokuste se poštu získat později.
+
<!--- 530 Authentication Required. ? --->
 +
<div style="color:rgb(0, 97, 180); font-size:14pt; text-decoration:bold; margin: 30px 0px 2px 0px;">
 +
530 Authentication Required</div><hr>
 +
<div style="border: 0px dashed rgb(0, 97, 180); background-color: #EBEBEB; width:90%; padding: 10px; margin:5px; font-family:monospace; text-align:justify;">
 +
530 Authentication Required.
 +
</div>
 +
*<b>Důvod: </b> Není povoleno ověření pro server odchozí pošty
 +
*<b>Řešení: </b> V nastavení Vašeho poštovního klienta je nutné zatrhnout možnost "Server požaduje ověření".
 +
*Pokud používáte pro odchozí poštu SMTP tiscali, ponechejte v nastavení "Použít stejná nastavení jako pro server příchozí pošty". V případě, že používáte SMTP Vašeho poskytovatele internetu, je nutné kontaktovat jej pro zjištění přihlašovacího jména a hesla k odchozímu serveru.
  
=== Odchozí pošta - SMTP ===
+
<!--- 553 sorry, that domain isn't in my list of  allowed rcpthosts (blokované SMTP) ? --->
 +
<div style="color:rgb(0, 97, 180); font-size:14pt; text-decoration:bold; margin: 30px 0px 2px 0px;">
 +
553 sorry, that domain isn't in my list of  allowed rcpthosts (blokované SMTP) </div><hr>
 +
<div style="border: 0px dashed rgb(0, 97, 180); background-color: #EBEBEB; width:90%; padding: 10px; margin:5px; font-family:monospace; text-align:justify;">
 +
Zprávu nelze odeslat, protože jeden z příjemců byl serverem odmítnut. Adresa odmítnutého příjemce je helpdesk@tiscalimedia.cz. Předmět 'Pokus', Účet: 'pop3.mail.tiscali.cz', Server: 'smtp.mail.tiscali.cz', Protokol: SMTP, Odezva serveru: '553 sorry, that domain isn't in my list of  allowed rcpthosts (#5.7.1)', Port: 25, Zabezpečení (SSL): Ne, Chyba serveru: 553, Číslo chyby: 0x800CCC79
 +
</div>
 +
*<b>Důvod 1: </b> Nemáte ve svém poštovním klientovi aktivováno ověřování uživatelského jména a hesla na serveru odchozí pošty (SMTP).
 +
*<b>Řešení 1: </b> Pro kontrolu či aktivaci v programech MS Outlook a MS Outlook Express můžete použít následující postupy:
 +
<div style="padding: 10px 0px 10px 100px;">
 +
<b>MS Outlook Express:</b>
  
==== 421 Cannot connect (blokované SMTP) ====
+
# Spusťte poštovního klienta
 +
# Klikněte na "Nástroje" (v nabídce umístěné v horní části obrazovky)
 +
# V rolovacím menu klikněte na "Účty"
 +
# Vyberte svůj účet na Tiscali.cz
 +
# Klikněte na tlačítko "Vlastnosti"
 +
# Vyberte záložku "Servery"
 +
# Pod nadpisem "Server odesílané pošty" zaškrtněte "Server vyžaduje ověření"
 +
# Klikněte na tlačítko "Nastavení..."
 +
# Ujistěte se, že máte označenu volbu "použít stejné nastavení jako pro server příchozí pošty"
 +
# Klikněte na "OK"
 +
# Klikněte na "Zavřít"
  
Úkol pop3.mail.tiscali.cz - odesílání ohlásil chybu (0x800CCC67):   Odpověď serveru: 421 Cannot connect to SMTP server xxx.xxx.xxx.xxx
+
<b>MS Outlook:</b>
(xxx.xxx.xxx.xxx:25), connect error 10060
 
  
*nebo  
+
# V menu "Nástroje" vyberte "Účty elektronické pošty"
 +
# Objeví se nové okno nadepsané "Účty elektronické pošty"
 +
# Označte volbu "Zobrazit nebo zrušit existující účty elektronické pošty" a klikněte na "Další"
 +
# V seznamu stávajících e-mailových účtů vyberte ten, u kterého chcete provést změnu, a stiskněte tlačítko "Změnit"
 +
# Stiskněte tlačítko "Další nastavení"
 +
# Přejděte na kartu "Server pro odchozí poštu"
 +
# Zaškrtněte pole "Server pro odchozí poštu (SMTP) požaduje ověření" a ujistěte se, že máte označenu volbu "Použít stejné nastavení jako pro server příchozí pošty"
 +
# Klikněte na "OK"
 +
# Klikněte na "Další"
 +
# Klikněte na "Dokončit"
 +
</div>
 +
*<b>Důvod 2: </b> Tato funkce je v poštovním klientovi správně nastavena, ale je blokována v rámci Vaší lokální sítě či u poskytovatele Internetu.
 +
*<b>Řešení 2: </b>V takovém případě je třeba kontaktovat Vašeho správce sítě nebo poskytovatele Internetu. (Některé sítě mají definován vlastní SMTP server a vyžadují, aby jej jejich zákazníci využívali.)
  
  Připojení k serveru se nezdařilo. Účet: 'Tiscali Email - aaaabbbccc', Server: 'smtp.mail.tiscali.cz', Protokol: SMTP, Port: 25,
+
<!--- Chyba zásuvky: 10060, Číslo chyby: 0x800CCC0E  (blokované SMTP) ? --->
Zabezpečení (SSL): Ne, Chyba zásuvky: 10061, Číslo chyby: 0x800CCC0E  
+
<div style="color:rgb(0, 97, 180); font-size:14pt; text-decoration:bold; margin: 30px 0px 2px 0px;">
 +
Chyba zásuvky: 10060, Číslo chyby: 0x800CCC0E (blokované SMTP)</div><hr>
 +
<div style="border: 0px dashed rgb(0, 97, 180); background-color: #EBEBEB; width:90%; padding: 10px; margin:5px; font-family:monospace; text-align:justify;">
 +
Připojení k serveru se nezdařilo. Účet: 'jan.novak@tiscali.cz', Server: 'smtp.mail.tiscali.cz', Protokol: SMTP, Port: 25, Zabezpečení (SSL): Ne, Chyba
 +
zásuvky: 10060, Číslo chyby: 0x800CCC0E
 +
</div>
 +
*<b>Důvod: </b> Někteří poskytovatelé internetu blokují cizí SMTP. Je možné, že naše je blokováno, proto Vám vrací tuto hlášku.
 +
*<b>Řešení: </b> Zkontrolujte připojení dle Vašeho klienta [[EmailovyKlient|Nastavení klientů pro POP3/SMTP]]. Pokud je nastavení v pořádku, je nutné kontaktovat Vašeho poskytovatele internetu a nastavit si odchozí server svého poskytovatele.
  
*Důvod:
+
<!--- -ERR uzivatel (chyba autorizace) ? --->
Jiné smtp než vašeho poskytovatele internetového připojení je pravděpodobně blokováno.
+
<div style="color:rgb(0, 97, 180); font-size:14pt; text-decoration:bold; margin: 30px 0px 2px 0px;">
 +
-ERR uzivatel (chyba autorizace)</div><hr>
 +
<div style="border: 0px dashed rgb(0, 97, 180); background-color: #EBEBEB; width:90%; padding: 10px; margin:5px; font-family:monospace; text-align:justify;">
 +
Během přihlašování k poštovnímu serveru nastaly potíže. Bylo odmítnuto vaše heslo. Účet: 'pop3.mail.tiscali.cz', Server: 
 +
'pop3.mail.tiscali.cz', Protokol: POP3, Odezva serveru: '-ERR uzivatel "jan.novak" nebyl autorizovan; chybne jmeno nebo heslo; Port: 110, Zabezpečení (SSL): Ne, Chyba serveru: 0x800CCC90, Číslo chyby: 0x800CCC92
 +
</div>
 +
*<b>Důvod: </b> Uživatelské jméno od této chvíle smí mít pouze tvar: <i>uzival@domena.cz</i>. V současné době pro email spravujeme tyto domény:
 +
<div style="padding: 10px 0px 10px 200px;">
 +
uzivatelskejmeno@wo.cz
 +
<br>uzivatelskejmeno@tiscali.cz
 +
<br>uzivatelskejmeno@worldonline.cz
 +
</div>
 +
*<b>Řešení: </b> Za uživatelské jméno doplnit zavináč, aby bylo dané jméno vždy ve tvaru uzivatelskejmeno@wo.cz, uzivatelskejmeno@tiscali.cz nebo uzivatelskejmeno@worldonline.cz.
  
*Řešení:
+
<!--- 550 Use your own address, please ? --->
Pokud se setkáte s touto chybou při odesílání ve vašem poštovním programu, nahraďte ve vlastnostech účtu adresu "smtp.mail.tiscali.cz" IP adresou "91.216.185.153". Dále překontrolujte, zda máte v poli "Port:" uvedeno číslo "25". Pokud potíže přetrvávají, spusťte příkazový řádek a zadejte:
+
<div style="color:rgb(0, 97, 180); font-size:14pt; text-decoration:bold; margin: 30px 0px 2px 0px;">
 +
550 Use your own address, please</div><hr>
 +
<div style="border: 0px dashed rgb(0, 97, 180); background-color: #EBEBEB; width:90%; padding: 10px; margin:5px; font-family:monospace; text-align:justify;">
 +
Zprávu nelze odeslat, protože jeden z příjemců byl serverem odmítnut. Adresa odmítnutého příjemce je jan.novak@tiscali.cz. Předmět 'xxx', Účet: 'Jan.Novak', Server: 'smtp.mail.tiscali.cz', Protokol: SMTP, Odezva serveru: '550 Use your own address, please (you are using 'jan.novak@tiscali.cz' for authentication and 'jan.novak@worldonline.cz' as envelope sender) (#5.1.0)', Port: 25, Zabezpečení (SSL): Ne, Chyba serveru: 550, Číslo chyby: 0x800CCC79
 +
</div>
 +
*<b>Důvod: </b>Vaše přihlašovací údaje pro POP3 a SMTP servery jsou zadávány jako dva rozdílné názvy. Toto není možné.
 +
*<b>Řešení: </b>Je nutné, aby Vaše přihlašovací údaje na POP3 a SMTP byly stejné pro celý uživatelský účet ve Vašem poštovním klientovi. Je nutné přihlašovací údaje ověřit a používat pouze jedno uživatelské jméno.
  
telnet smtp.mail.tiscali.cz 25
 
  
Jestliže se nezobrazí: 220 smtprecv1.i.ni.cz ESMTP, kontaktujte v této záležitosti svého správce systému/sítě či poskytovatele Internetu.
+
</div>
Jiné smtp než vašeho poskytovatele internetového připojení je pravděpodobně blokováno.
 
 
 
V opačném případě zkuste přeinstalovat (aktualizovat) váš poštovní program, nebo použijte jiný poštovní program.
 
 
 
Příkazový řádek naleznete pod menu "Start" - "Programy", nebo "Start" - "Programy" - "Příslušenství"
 
 
 
==== 553 sorry, that domain isn't in my list of  allowed rcpthosts (blokované SMTP)====
 
 
Zprávu nelze odeslat, protože jeden z příjemců byl serverem odmítnut. Adresa odmítnutého příjemce je helpdesk@tiscalimedia.cz. Předmět 'Pokus', 
 
Účet: 'pop3.mail.tiscali.cz', Server: 'smtp.mail.tiscali.cz', Protokol: SMTP, Odezva serveru: '553 sorry, that domain isn't in my list of  allowed
 
rcpthosts (#5.7.1)', Port: 25, Zabezpečení (SSL): Ne, Chyba serveru: 553, Číslo chyby: 0x800CCC79
 
 
 
*Důvod:
 
1. Nemáte ve svém poštovním programu aktivováno ověřování uživatelského jména a hesla na serveru odchozí pošty (SMTP).
 
 
 
*Řešení:
 
Pro kontrolu či aktivaci v programech MS Outlook, MS Outlook Express a můžete použít následující postupy:
 
 
 
MS Outlook Express:
 
 
 
    * spusťte poštovní program
 
    * klikněte na "Nástroje" (v nabídce umístěné v horní části obrazovky)
 
    * v rolovacím menu klikněte na "Účty"
 
    * vyberte svůj účet na Tiscali.cz
 
    * klikněte na tlačítko "Vlastnosti"
 
    * vyberte záložku "Servery"
 
    * pod nadpisem "Server odesílané pošty" zaškrtněte "Server vyžaduje ověření"
 
    * klikněte na tlačítko "Nastavení..."
 
    * vyberte "Přihlašovat se jako"
 
    * vyplňte uživatelské jméno a heslo
 
    * zkontrolujte, zda je zaškrtnuto pole "Zapamatovat heslo"
 
    * klikněte na "OK"
 
    * klikněte na "Zavřít"
 
 
 
 
 
MS Outlook:
 
 
 
    * v menu "Nástroje" vyberte "účty elektronické pošty"
 
    * objeví se nové okno nadepsané "Účty elektronické pošty"
 
    * označte volbu "Zobrazit nebo zrušit existující účty elektronické pošty" a klikněte na "Další"
 
    * v seznamu stávajících e-mailových účtů vyberte ten, u kterého chcete provést změnu, a stiskněte tlačítko "změnit"
 
    * stiskněte tlačítko "další nastavení"
 
    * přejděte na kartu "server pro odchozí poštu"
 
    * zaškrtněte pole "server pro odchozí poštu (SMTP) požaduje ověření" a ujistěte se, že máte označenu volbu "použít stejné nastavení jako pro server příchozí pošty"
 
    * klikněte na "OK"
 
    * klikněte na "Další"
 
    * klikněte na "Dokončit"
 
 
 
2. Tato funkce je v poštovním programu správně nastavena, ale je blokována v rámci vaší lokální sítě či u poskytovatele Internetu. V takovém případě je třeba kontaktovat Vašeho správce sítě nebo poskytovatele Internetu. (Některé sítě mají definován vlastní SMTP server a vyžadují, aby jej jejich zákazníci využívali.)
 
 
 
==== Chyba zásuvky: 10060, Číslo chyby: 0x800CCC0E  (blokované SMTP)====
 
 
 
Připojení k serveru se nezdařilo. Účet: 'cz-copys', Server: 'SMTP.volny.cz', Protokol: SMTP, Port: 25, Zabezpečení (SSL): Ne, Chyba 
 
zásuvky: 10060, Číslo chyby: 0x800CCC0E
 
 
 
*Důvod:
 
Někteří poskytovatelé internetu blokují cizí SMTP.Je možné, že naše je blokováno, proto vám vrací tuto hlášku.
 
 
 
*Řešení:Zkontrolujte připojení dle vašeho klienta [[EmailovyKlient|Nastavení klientů pro POP3/SMTP]], pokud nastavení je v pořádku,je nutné kontaktovat vašeho poskytovatele internetu a nastavit si odchozí server svého poskytovatele.
 
 
 
==== -ERR uzivatel (chyba autorizace) ====
 
 
 
 
 
Během přihlašování k poštovnímu serveru nastaly potíže. Bylo odmítnuto vaše heslo. Účet: 'pop3.mail.tiscali.cz', Server: 
 
'pop3.mail.tiscali.cz', Protokol: POP3, Odezva serveru: '-ERR uzivatel "wizards" nebyl autorizovan; chybne jmeno nebo heslo; jmeno je 
 
treba uvadet v plnem tvaru josef.novak@tiscali.cz vice viz. http://email.tiscali.cz/setting/pop3', Port: 110, Zabezpečení (SSL): Ne,
 
Chyba serveru: 0x800CCC90, Číslo chyby: 0x800CCC92
 
 
 
*Důvod:
 
Uživatelské jméno od této chvíle smí mít pouze tvar: uzival@domena.cz
 
V současné době pro email spravujeme tyto domény:
 
uzivatelskejmeno@wo.cz
 
uzivatelskejmeno@tiscali.cz
 
uzivatelskejmeno@worldonline.cz
 
 
 
*Řešení
 
Za uživatelské jméno doplnit zavináč, aby bylo dané jméno vždy ve tvaru uzivatelskejmeno@wo.cz nebo uzivatelskejmeno@tiscali.cz nebo uzivatelskejmeno@worldonline.cz.
 
 
 
== Chybová hlášení emailové schránky ==
 
 
 
=== Proč se daná zpráva vrací ===
 
Pokud se vám vrátila odeslaná zpráva, znamená to, že nemohla být doručena na e-mailovou adresu adresáta. Důvodů, proč se odeslaná zpráva vrátí zpět odesilateli, je nepřeberné množství. Zde v nápovědě najdete některé z často se vyskytujích chybových hlášení.
 
 
 
Konkrétní důvod vrácení zprávy je ve většině případů uveden právě ve vrácené zprávě. Informace jsou často uvedeny v anglickém jazyce. Tento jazyk je zvolen pro svou rozšířenost.
 
 
 
Odesilatel zprávy je často MAILER-DAEMON a jedná se o součást e-mailového systému. Neodepisujte prosím zpět na adresu MAILER-DAEMONa, na vaše dotazy vám neodpoví.
 
 
 
=== 550 Bad Mail (špatná adresa emailu)===
 
 
 
<jan.pavel@aabbcc.cz>:
 
xxx.xxx.xxx.xxx does not like recipient.
 
Remote host said: 550 5.1.1 jan.pavel@aabbcc.cz... User unknown
 
Giving up on xxx.xxx.xxx.xxx.
 
 
 
*nebo
 
 
 
<jan.pavel@aabbcc.cz>:
 
xxx.xxx.xxx.xxx failed after I sent the message.
 
Remote host said: 550 bad mail
 
 
 
*nebo
 
 
 
<jan.pavel@aaabbb.cz>:
 
xxx.xxx.xxx.xxx failed on DATA command.
 
Remote host said: 550 no user exist
 
 
 
*Důvod:
 
Pokud se po odeslání vrátí zpráva zpět s výše uvedeným chybovým hlášením, byl pravděpodobně zadán neexistující adresát.
 
 
 
*Řešení:
 
Prověřte tedy znovu, zda správně zadáváte e-mailovou adresu příjemce. Pokud jste si jisti, že adresa je zadána správně, kontaktujte správu serveru adresáta. Jestliže zvolíte e-mailovou formu kontaktu, přiložte kompletní vrácenou zprávu. Urychlíte tím proces řešení Vašich potíží.
 
 
 
=== 554 Possible Spam (odesílatel je v síti,která spamuje)===
 
 
 
> Hi. This is the qmail-send program at smtprecv1.i.ni.cz.
 
> I'm afraid I wasn't able to deliver your message to the following addresses.
 
> This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't work out.
 
>
 
> <jan.pavel@aabbcc.cz>:
 
> xxx.xxx.xxx.xx failed after I sent the message.
 
> Remote host said: 554 mail server permanently rejected posible spam (#5.3.0)
 
>
 
> --- Below this line is a copy of the message.
 
 
 
*Důvod:
 
Pokud se po odeslání vrátí zpráva zpět s výše uvedeným chybovým hlášením, jste pravděpodobně v síti, která je označena jako "spam síť a jste na blacklistu".
 
 
 
*Řešení:
 
Doporučujeme danou věc ověřit dle návodu a kontaktovat vašeho poskytovatele internetu a říci mu o tomto problému.Popřípadě mu přeposlat dané chybové hlášení.Je nutné ať nápravu zjedná váš poskytovatel internetu, posílání přes naše smtp nebude již možné.
 
 
 
Postup:
 
1.jít na http://www.whatismyip.com/  - zjistit si vaši IP adresu
 
2.jít na http://emailtalk.org/  a v levo nahoře zada IP adresu do "RBL Lookup"
 
3.zjistit výsledek
 
 
 
Pokud se vaše IP adresa nachází na "blacklistu" dozvíte se to.V takovém případě je nutné nastavit <span style="color:red">jiné smtp</span>.
 
Doporučujeme kontaktovat vašeho poskytovatele internetu, a žádat po něm smtp, naše není možné použít.
 
 
 
=== Spam (odesílatel je v síti,která spamuje)===
 
 
 
This Message was undeliverable due to the following reason:
 
 
Each of the following recipients was rejected by a remote mail server.
 
The reasons given by the server are included to help you determine why
 
each recipient was rejected.
 
 
Recipient: <xxx@domena.cz>
 
Reason:    IP $is UCEPROTECT-Level 3 listed. See http://www.uceprotect.net/rblcheck.php?ipr=xxx.xxx.xxx.xxx
 
 
 
*Důvod:
 
Tato zpráva přijde odesílateli pokud tento odesílatel je v síti, která je vedena na blacklistu.Z tohoto důvodu mu není možné doručovat zprávy do vaší schránky, je tu velké podezření, že daný uživatel je spamer.
 
 
 
*Řešení:
 
Je nutné kontaktovat poskytovatele internetu odesílatele, aby dý problém se spamem vyřešil a danou síť nechal odstranit ze spamu.
 
 
 
=== Mailbox is Full (plná schránka)===
 
 
 
<jan.pavel@aabbcc.cz>:
 
Quota for user 'pan.houska' was exceeded. Mailbox is full.
 
--- Below this line is a copy of the message.
 
 
 
*Důvod:
 
Tato zpráva byla odesilateli vrácena, protože adresát <jan.pavel@aabbcc.cz> má plnou schránku.
 
 
 
*Řešení:
 
Zkuste případně zaslat na adresu adresáta krátký e-mail, ve kterém jej upozorníte na tuto skutečnost. Pokud má ve schránce alespoň ještě trochu volného místa, mohl by vaše upozornění přijmout.
 
 
 
=== 553 mailbox name not allowed (nedovolený název schránky) ===
 
 
 
<jmeno??k@tiscali.cz>:
 
xxx.xxx.xxx.xxx does not like recipient.
 
Remote host said: 553 mailbox name not allowed
 
Giving up on xxx.xxx.xxx.xxx.
 
 
 
*Důvod:
 
Tato zpráva byla odesilateli vrácena, protože vyplnil nevalidní tvar emailové schránky.Takovýto tvar není povolen.
 
 
 
*Řešení:
 
Adresu opravit na správný tvar.
 
 
 
=== Problém s SMTP ===
 
 
 
<jmeno@tiskali.cz>:
 
Sorry, I wasn't able to establish an SMTP connection. (#4.4.1)
 
I'm not going to try again; this message has been in the queue too long.
 
 
 
*Důvod
 
Vznikl problém při předání zprávy jinému serveru.Důvodů může být celá řada, špatně nastavené DNS, špatné MX, blokace ip adres, spam a jiné.
 
 
 
*Řešení:
 
Doporučujeme danou zrávu zkusit odeslat znovu, popř.kontaktovat správce serveru příjemce a sdělit mu tuto chybovou hlášku.Pokud by byl problém trvalý prosím kontaktujte náš helpdesk.
 
 
 
=== 451 unable store mail (email se nepodařilo uložit) ===
 
<jmeno@tiscali.cz>:
 
xxx.xxx.xxx.xxx failed after I sent the message.
 
Remote host said: 451 unable store mail, try it later
 
I'm not going to try again; this message has been in the queue too long.
 
 
 
*Důvod:Email se nepodařilo uložit a zobrazit uživateli.Je pravděpodobné, že email byl chybně zpracován.
 
 
 
*Řešení:Kontaktujte náš helpdesk.Doporučujeme pro jistotu také danou zprávu poslat ještě jednou.
 

Aktuální verze z 16. 10. 2019, 10:30

Chyba (0x800CCC90) (vnitřní chyba POP3)

Úkol pop3.mail.tiscali.cz – odesílání a přijímání ohlásil chybu (0x800CCC90): Server příchozí elektronické pošty (POP3) ohlásil vnitřní chybu. Pokud se tato zpráva bude zobrazovat i nadále, obraťte se na správce serveru nebo poskytovatele služeb internetu. Odpověď serveru: -ERR internet error. unable get mail 17890339 content.

  • Důvod: Nebylo možné získat email.
  • Řešení: Opakujte postup znovu "Odeslat/Přijmout". Zprávu, která byla takto odmítnuta, je nutné u odesílatele urgovat znovu.
Chyba (0x80042108) (připojení k POP3)

Úkol pop3.mail.tiscali.cz - přijímání ohlásil chybu (0x80042108): Aplikace Outlook se nemůže připojit k serveru pro příchozí e-mail (POP3). Pokud se tato zpráva bude zobrazovat i nadále, obraťte se na správce serveru nebo poskytovatele služeb Internetu.

Chyba (0x800C0133) (stahování pošty)

Došlo k neznámé chybě. Účet: 'Email', Server: 'pop3.mail.tiscali.cz', Protokol: POP3, Port: 110, Zabezpečení (SSL): Ne, Číslo chyby: 0x800C0133

  • Důvod: Znamená to, že jste narazili na vnitřní chybu programu Microsoft Outlook Express 6 nebo Microsoft Office Outlook do verze 2007. Problém je v tom, že složka příchozí pošty na Vašem počítači obsahuje více než 2GB dat. Toto není chyba na našich serverech!
  • Řešení: (Neukončujte aplikaci Outlook Express nebo Office Outlook! Při ukončení aplikace po zobrazení této chyby hrozí poškození lokální databáze e-mailů na Vašem počítači. Pokud jste po zobrazení této chyby aplikaci ukončili, kontaktujte pro řešení Vašeho správce počítače!)
  1. V levém sloupci klikněte pravým tlačítkem na "Místní složky" (v případě anglické verze "Local Folders"), z menu zvolte "Nová složka" (v případě anglické verze "New Folder"), zadejte jméno nové složky, například "Temp".
  2. Pokud se úspěšně dostanete do složky "Doručená pošta" ("Inbox"), přesuňte všechny zprávy z ní do nově založené složky "Temp". Pokud se Vám ve složce s příchozími e-maily některé zprávy nezobrazují, nebo se aplikace chová jakkoliv neobvykle, kontaktujte pro řešení Vašeho správce počítače!
  3. V menu Nástroje / Možnosti / Údržba stiskněte tlačítko "Složka úložiště" (v anglické verzi "Tools" / "Options" / "Maintenance" tab / "Store Folder"). Tam zjistíte, kde je na Vašem disku uložen soubor obsahující databázi s doručenou poštou. Toto umístění si poznamenejte.
  4. Ukončete Outlook Express nebo Office Outlook, otevřete si umístění složky a smažte soubor "inbox.dbx".
  5. Znovu spusťte Outlook Express nebo Office Outlook, složka "Doručená pošta" se sama znovu vytvoří a nebude obsahovat žádné zprávy. Nyní přesuňte zprávy ze složky "Temp" zpět do složky Doručená pošta nebo ještě lépe do několika jiných složek, aby se ve složce "Doručená pošta" nehromadilo příliš mnoho zpráv a nedošlo v brzké době k zopakování tohoto problému.
Chyba (0x8004060C) (stahování pošty)

Úkol pop3.mail.tiscali.cz - odesílání a přijímání ohlásil chybu (0x8004060C): Neznámý chyba 0x8004060C

  • Důvod: Znamená to, že jste narazili na vnitřní chybu programu Microsoft Outlook Express 6 nebo Microsoft Office Outlook do verze 2007. Problém je v tom, že složka příchozí pošty na Vašem počítači obsahuje více než 2GB dat. Toto není chyba na našich serverech!
  • Řešení: Doporučujeme tento link pro více informací Support Microsoft a upravení nastavení poštovního klienta.
421 Cannot connect (blokované SMTP)

Úkol pop3.mail.tiscali.cz - odesílání ohlásil chybu (0x800CCC67): Odpověď serveru: 421 Cannot connect to SMTP server xxx.xxx.xxx.xxx (xxx.xxx.xxx.xxx:25), connect error 10060

nebo

Připojení k serveru se nezdařilo. Účet: 'Tiscali Email - aaaabbbccc', Server: 'smtp.mail.tiscali.cz', Protokol: SMTP, Port: 25, Zabezpečení (SSL): Ne, Chyba zásuvky: 10061, Číslo chyby: 0x800CCC0E

  • Důvod: Jiné SMTP než vašeho poskytovatele internetového připojení je pravděpodobně blokováno.
  • Řešení: Pokud se setkáte s touto chybou při odesílání ve Vašem poštovním klientovi, nahraďte ve vlastnostech účtu adresu "smtp.mail.tiscali.cz" IP adresou "46.243.48.92" a překontrolujte, zda máte v poli "Port:" uvedeno číslo "25".
  • Pokud potíže přetrvávají, spusťte příkazový řádek a zadejte: telnet smtp.mail.tiscali.cz 25
  • Jestliže se nezobrazí: 220 smtprecv1.i.ni.cz ESMTP, kontaktujte v této záležitosti svého správce systému/sítě či poskytovatele Internetu. Jiné SMTP než Vašeho poskytovatele internetového připojení je pravděpodobně blokováno.
  • V opačném případě zkuste přeinstalovat (aktualizovat) Vašeho poštovního klienta, nebo použijte jiného.
  • Příkazový řádek naleznete pod menu "Start" - "Programy", nebo "Start" - "Programy" - "Příslušenství"
530 Authentication Required

530 Authentication Required.

  • Důvod: Není povoleno ověření pro server odchozí pošty
  • Řešení: V nastavení Vašeho poštovního klienta je nutné zatrhnout možnost "Server požaduje ověření".
  • Pokud používáte pro odchozí poštu SMTP tiscali, ponechejte v nastavení "Použít stejná nastavení jako pro server příchozí pošty". V případě, že používáte SMTP Vašeho poskytovatele internetu, je nutné kontaktovat jej pro zjištění přihlašovacího jména a hesla k odchozímu serveru.
553 sorry, that domain isn't in my list of allowed rcpthosts (blokované SMTP)

Zprávu nelze odeslat, protože jeden z příjemců byl serverem odmítnut. Adresa odmítnutého příjemce je helpdesk@tiscalimedia.cz. Předmět 'Pokus', Účet: 'pop3.mail.tiscali.cz', Server: 'smtp.mail.tiscali.cz', Protokol: SMTP, Odezva serveru: '553 sorry, that domain isn't in my list of allowed rcpthosts (#5.7.1)', Port: 25, Zabezpečení (SSL): Ne, Chyba serveru: 553, Číslo chyby: 0x800CCC79

  • Důvod 1: Nemáte ve svém poštovním klientovi aktivováno ověřování uživatelského jména a hesla na serveru odchozí pošty (SMTP).
  • Řešení 1: Pro kontrolu či aktivaci v programech MS Outlook a MS Outlook Express můžete použít následující postupy:

MS Outlook Express:

  1. Spusťte poštovního klienta
  2. Klikněte na "Nástroje" (v nabídce umístěné v horní části obrazovky)
  3. V rolovacím menu klikněte na "Účty"
  4. Vyberte svůj účet na Tiscali.cz
  5. Klikněte na tlačítko "Vlastnosti"
  6. Vyberte záložku "Servery"
  7. Pod nadpisem "Server odesílané pošty" zaškrtněte "Server vyžaduje ověření"
  8. Klikněte na tlačítko "Nastavení..."
  9. Ujistěte se, že máte označenu volbu "použít stejné nastavení jako pro server příchozí pošty"
  10. Klikněte na "OK"
  11. Klikněte na "Zavřít"

MS Outlook:

  1. V menu "Nástroje" vyberte "Účty elektronické pošty"
  2. Objeví se nové okno nadepsané "Účty elektronické pošty"
  3. Označte volbu "Zobrazit nebo zrušit existující účty elektronické pošty" a klikněte na "Další"
  4. V seznamu stávajících e-mailových účtů vyberte ten, u kterého chcete provést změnu, a stiskněte tlačítko "Změnit"
  5. Stiskněte tlačítko "Další nastavení"
  6. Přejděte na kartu "Server pro odchozí poštu"
  7. Zaškrtněte pole "Server pro odchozí poštu (SMTP) požaduje ověření" a ujistěte se, že máte označenu volbu "Použít stejné nastavení jako pro server příchozí pošty"
  8. Klikněte na "OK"
  9. Klikněte na "Další"
  10. Klikněte na "Dokončit"
  • Důvod 2: Tato funkce je v poštovním klientovi správně nastavena, ale je blokována v rámci Vaší lokální sítě či u poskytovatele Internetu.
  • Řešení 2: V takovém případě je třeba kontaktovat Vašeho správce sítě nebo poskytovatele Internetu. (Některé sítě mají definován vlastní SMTP server a vyžadují, aby jej jejich zákazníci využívali.)
Chyba zásuvky: 10060, Číslo chyby: 0x800CCC0E (blokované SMTP)

Připojení k serveru se nezdařilo. Účet: 'jan.novak@tiscali.cz', Server: 'smtp.mail.tiscali.cz', Protokol: SMTP, Port: 25, Zabezpečení (SSL): Ne, Chyba zásuvky: 10060, Číslo chyby: 0x800CCC0E

  • Důvod: Někteří poskytovatelé internetu blokují cizí SMTP. Je možné, že naše je blokováno, proto Vám vrací tuto hlášku.
  • Řešení: Zkontrolujte připojení dle Vašeho klienta Nastavení klientů pro POP3/SMTP. Pokud je nastavení v pořádku, je nutné kontaktovat Vašeho poskytovatele internetu a nastavit si odchozí server svého poskytovatele.
-ERR uzivatel (chyba autorizace)

Během přihlašování k poštovnímu serveru nastaly potíže. Bylo odmítnuto vaše heslo. Účet: 'pop3.mail.tiscali.cz', Server: 'pop3.mail.tiscali.cz', Protokol: POP3, Odezva serveru: '-ERR uzivatel "jan.novak" nebyl autorizovan; chybne jmeno nebo heslo; Port: 110, Zabezpečení (SSL): Ne, Chyba serveru: 0x800CCC90, Číslo chyby: 0x800CCC92

  • Důvod: Uživatelské jméno od této chvíle smí mít pouze tvar: uzival@domena.cz. V současné době pro email spravujeme tyto domény:

uzivatelskejmeno@wo.cz
uzivatelskejmeno@tiscali.cz
uzivatelskejmeno@worldonline.cz

  • Řešení: Za uživatelské jméno doplnit zavináč, aby bylo dané jméno vždy ve tvaru uzivatelskejmeno@wo.cz, uzivatelskejmeno@tiscali.cz nebo uzivatelskejmeno@worldonline.cz.
550 Use your own address, please

Zprávu nelze odeslat, protože jeden z příjemců byl serverem odmítnut. Adresa odmítnutého příjemce je jan.novak@tiscali.cz. Předmět 'xxx', Účet: 'Jan.Novak', Server: 'smtp.mail.tiscali.cz', Protokol: SMTP, Odezva serveru: '550 Use your own address, please (you are using 'jan.novak@tiscali.cz' for authentication and 'jan.novak@worldonline.cz' as envelope sender) (#5.1.0)', Port: 25, Zabezpečení (SSL): Ne, Chyba serveru: 550, Číslo chyby: 0x800CCC79

  • Důvod: Vaše přihlašovací údaje pro POP3 a SMTP servery jsou zadávány jako dva rozdílné názvy. Toto není možné.
  • Řešení: Je nutné, aby Vaše přihlašovací údaje na POP3 a SMTP byly stejné pro celý uživatelský účet ve Vašem poštovním klientovi. Je nutné přihlašovací údaje ověřit a používat pouze jedno uživatelské jméno.