Zachovani
Z Napoveda.tiscali.cz
Jak zajistit, aby pošta zůstala na serveru
Každý poštovní klient má možnost:
- Poštu na serveru po stáhnutí nechat
- Poštu na serveru po stáhnutí mazat (okamžitě, či za uživatelem definovanou dobu)
- Nastavení času pro dotaz na nové zprávy
- Stahovat hlavičky zpráv
Zde ovšem záleží na verzi Vašeho poštovního klienta. Z toho důvodu doporučujeme prostudovat dokumentaci k danému klientovi.
Microsoft Outlook Express
- Spustíme Microsoft Outlook Express
- Klikneme na "Nástroje" a zde na možnost "Účty"
- (Otevře se okno) Otevřeme druhou záložku "Pošta"
- Klikneme na daný účet - zvýrazní se modře, a pak vpravo na možnost "Vlastnosti"
- (Otevře se okno) Otevřeme poslední záložku "Upřesnit" a zde dané hodnoty nastavíme
Microsoft Outlook 2003
- Spustíme Microsoft Outlook 2003
- Klikneme na "Nástroje" a zde na možnost "Emailové účty"
- (Otevře se okno) Klikneme na "Zobrazit nebo změnit existující emailové účty"
- (Otevře se nové okno)
- Klikneme na daný účet - zvýrazní se modře, a pak vpravo na možnost "Změnit"
- (Otevře se nové okno)
- Zde zvolíme "Další nastavení"
- Otevřeme poslední záložku "Upřesnit" a zde dané hodnoty nastavíme
Microsoft Outlook 2010
- Spustíme Microsoft Outlook 2010
- Klikneme na "Soubor" a zde na možnost "Nastavení účtů"
- (Otevře se nové okno)
- Klikneme na daný účet - zvýrazní se modře, a pak vpravo na možnost "Změnit"
- (Otevře se nové okno)
- Zde dáme "Další nastavení"
- Otevřeme poslední záložku "Upřesnit" a zde dané hodnoty nastavíme
Thunderbird 3
- Spustíme Thunderbird 3
- Klikneme na "Nástroje" a zde na možnost "Nastavení účtu"
- (Otevře se okno) Vlevo vybereme Váš účet
- Klikneme na možnost "Nastavení serveru"
- Jdeme do možnosti "Nastavení serveru"
- Zde je možnost "Zanechat poštu na serveru" a dané hodnoty nastavíme