Zachovani

Z Napoveda.tiscali.cz
Přejít na: navigace, hledání
Jak zajistit, aby pošta zůstala na serveru

Každý poštovní klient má možnost:

  • Poštu na serveru po stáhnutí nechat
  • Poštu na serveru po stáhnutí mazat (okamžitě, či za uživatelem definovanou dobu)
  • Nastavení času pro dotaz na nové zprávy
  • Stahovat hlavičky zpráv

Zde ovšem záleží na verzi Vašeho poštovního klienta. Z toho důvodu doporučujeme prostudovat dokumentaci k danému klientovi.

Microsoft Outlook Express
  • Spustíme Microsoft Outlook Express
  • Klikneme na "Nástroje" a zde na možnost "Účty"
  • (Otevře se okno) Otevřeme druhou záložku "Pošta"
  • Klikneme na daný účet - zvýrazní se modře, a pak vpravo na možnost "Vlastnosti"
  • (Otevře se okno) Otevřeme poslední záložku "Upřesnit" a zde dané hodnoty nastavíme
Microsoft Outlook 2003
  • Spustíme Microsoft Outlook 2003
  • Klikneme na "Nástroje" a zde na možnost "Emailové účty"
  • (Otevře se okno) Klikneme na "Zobrazit nebo změnit existující emailové účty"
  • (Otevře se nové okno)
  • Klikneme na daný účet - zvýrazní se modře, a pak vpravo na možnost "Změnit"
  • (Otevře se nové okno)
  • Zde zvolíme "Další nastavení"
  • Otevřeme poslední záložku "Upřesnit" a zde dané hodnoty nastavíme
Microsoft Outlook 2010
  • Spustíme Microsoft Outlook 2010
  • Klikneme na "Soubor" a zde na možnost "Nastavení účtů"
  • (Otevře se nové okno)
  • Klikneme na daný účet - zvýrazní se modře, a pak vpravo na možnost "Změnit"
  • (Otevře se nové okno)
  • Zde dáme "Další nastavení"
  • Otevřeme poslední záložku "Upřesnit" a zde dané hodnoty nastavíme
Thunderbird 3
  • Spustíme Thunderbird 3
  • Klikneme na "Nástroje" a zde na možnost "Nastavení účtu"
  • (Otevře se okno) Vlevo vybereme Váš účet
  • Klikneme na možnost "Nastavení serveru"
  • Jdeme do možnosti "Nastavení serveru"
  • Zde je možnost "Zanechat poštu na serveru" a dané hodnoty nastavíme