Zachovani
Z Napoveda.tiscali.cz
Jak zajistit,aby pošta zůstala na serveru
Každý emailový klient má možnost:
- poštu na serveru po stáhnutí nechat
- poštu na serveru po stáhnutí mazat (okamžitě, za nějakou předem definovanou dobu)
- nastavení času pro dotaz na nové zprávy
- stahovat hlavičky zpráv
Zde ovšem záleží na verzi vašeho emailového klienta.Doporučujeme prostudovat danou dokumentaci k emailovému klientu.
Microsoft Outlook Express
- spustíme Microsoft Outlook Express
- klikneme na "Nástroje" a zde na možnost "Účty"
- (otevře se okno)otevřeme druhou záložku "Pošta"
- klikneme na daný účet - zvýrazní se modře a pak v pravo na možnost "vlastnosti"
- (otevře se okno)otevřeme poslední záložku "Upřesnit" a zde dané hodnoty nastavíme
Microsoft Outlook 2003
- spustíme Microsoft Outlook 2003
- klikneme na "Nástroje" a zde na možnost "Emailové účty"
- (otevře se okno)klikneme na "Zobrazit nebo změnit existující emailové účty"
- otevře se nové okno
- klikneme na daný účet - zvýrazní se modře a pak v pravo na možnost "změnit"
- otevře se nové okno
- zde dáme "Další nastavení"
- otevřeme poslední záložku "Upřesnit" a zde dané hodnoty nastavíme
Microsoft Outlook 2010
- spustíme Microsoft Outlook 2010
- klikneme na "Soubor" a zde na možnost "Nastavení účtů"
- otevře se nové okno
- klikneme na daný účet - zvýrazní se modře a pak v pravo na možnost "změnit"
- otevře se nové okno
- zde dáme "Další nastavení"
- otevřeme poslední záložku "Upřesnit" a zde dané hodnoty nastavíme
Thunderbird 3
- spustíme Thunderbird 3
- klikneme na "Nástroje" a zde na možnost "Nastavení účtu"
- (otevře se okno)vlevo vybereme váš účet
- klikneme na možnost "nastaveni serveru"
- jdeme do možnosti "Nastavení serveru"
- a zde je možnost "zanechat poštu na serveru" a zde dané hodnoty nastavíme