Zachovani: Porovnání verzí

Z Napoveda.tiscali.cz
Přejít na: navigace, hledání
Řádka 4: Řádka 4:
 
<!--- Jak zajistit, aby pošta zůstala na serveru ? --->  
 
<!--- Jak zajistit, aby pošta zůstala na serveru ? --->  
 
<div style="color:rgb(0, 97, 180); font-size:14pt; text-decoration:bold; margin: 30px 0px 2px 0px;">
 
<div style="color:rgb(0, 97, 180); font-size:14pt; text-decoration:bold; margin: 30px 0px 2px 0px;">
Jak zajistit,aby pošta zůstala na serveru</div>
+
Jak zajistit, aby pošta zůstala na serveru</div>
Každý emailový klient má možnost:
+
Každý poštovní klient má možnost:
  
*poštu na serveru po stáhnutí nechat
+
*Poštu na serveru po stáhnutí nechat
*poštu na serveru po stáhnutí mazat (okamžitě, za nějakou předem definovanou dobu)
+
*Poštu na serveru po stáhnutí mazat (okamžitě, či za uživatelem definovanou dobu)
*nastavení času pro dotaz na nové zprávy
+
*Nastavení času pro dotaz na nové zprávy
*stahovat hlavičky zpráv
+
*Stahovat hlavičky zpráv
  
 
Zde ovšem záleží na verzi vašeho emailového klienta.Doporučujeme prostudovat danou dokumentaci k emailovému klientu.
 
Zde ovšem záleží na verzi vašeho emailového klienta.Doporučujeme prostudovat danou dokumentaci k emailovému klientu.

Verze z 15. 10. 2019, 12:53

Jak zajistit, aby pošta zůstala na serveru

Každý poštovní klient má možnost:

  • Poštu na serveru po stáhnutí nechat
  • Poštu na serveru po stáhnutí mazat (okamžitě, či za uživatelem definovanou dobu)
  • Nastavení času pro dotaz na nové zprávy
  • Stahovat hlavičky zpráv

Zde ovšem záleží na verzi vašeho emailového klienta.Doporučujeme prostudovat danou dokumentaci k emailovému klientu.

Microsoft Outlook Express
  • spustíme Microsoft Outlook Express
  • klikneme na "Nástroje" a zde na možnost "Účty"
  • (otevře se okno)otevřeme druhou záložku "Pošta"
  • klikneme na daný účet - zvýrazní se modře a pak v pravo na možnost "vlastnosti"
  • (otevře se okno)otevřeme poslední záložku "Upřesnit" a zde dané hodnoty nastavíme
Microsoft Outlook 2003
  • spustíme Microsoft Outlook 2003
  • klikneme na "Nástroje" a zde na možnost "Emailové účty"
  • (otevře se okno)klikneme na "Zobrazit nebo změnit existující emailové účty"
  • otevře se nové okno
  • klikneme na daný účet - zvýrazní se modře a pak v pravo na možnost "změnit"
  • otevře se nové okno
  • zde dáme "Další nastavení"
  • otevřeme poslední záložku "Upřesnit" a zde dané hodnoty nastavíme
Microsoft Outlook 2010
  • spustíme Microsoft Outlook 2010
  • klikneme na "Soubor" a zde na možnost "Nastavení účtů"
  • otevře se nové okno
  • klikneme na daný účet - zvýrazní se modře a pak v pravo na možnost "změnit"
  • otevře se nové okno
  • zde dáme "Další nastavení"
  • otevřeme poslední záložku "Upřesnit" a zde dané hodnoty nastavíme
Thunderbird 3
  • spustíme Thunderbird 3
  • klikneme na "Nástroje" a zde na možnost "Nastavení účtu"
  • (otevře se okno)vlevo vybereme váš účet
  • klikneme na možnost "nastaveni serveru"
  • jdeme do možnosti "Nastavení serveru"
  • a zde je možnost "zanechat poštu na serveru" a zde dané hodnoty nastavíme