Zachovani

Z Napoveda.tiscali.cz

Přejít na: navigace, hledání
Jak zajistit,aby pošta zůstala na serveru

Každý emailový klient má možnost:

  • poštu na serveru po stáhnutí nechat
  • poštu na serveru po stáhnutí mazat (okamžitě, za nějakou předem definovanou dobu)
  • nastavení času pro dotaz na nové zprávy
  • stahovat hlavičky zpráv

Zde ovšem záleží na verzi vašeho emailového klienta.Doporučujeme prostudovat danou dokumentaci k emailovému klientu.

Microsoft Outlook Express
  • spustíme Microsoft Outlook Express
  • klikneme na "Nástroje" a zde na možnost "Účty"
  • (otevře se okno)otevřeme druhou záložku "Pošta"
  • klikneme na daný účet - zvýrazní se modře a pak v pravo na možnost "vlastnosti"
  • (otevře se okno)otevřeme poslední záložku "Upřesnit" a zde dané hodnoty nastavíme
Microsoft Outlook 2003
  • spustíme Microsoft Outlook 2003
  • klikneme na "Nástroje" a zde na možnost "Emailové účty"
  • (otevře se okno)klikneme na "Zobrazit nebo změnit existující emailové účty"
  • otevře se nové okno
  • klikneme na daný účet - zvýrazní se modře a pak v pravo na možnost "změnit"
  • otevře se nové okno
  • zde dáme "Další nastavení"
  • otevřeme poslední záložku "Upřesnit" a zde dané hodnoty nastavíme
Microsoft Outlook 2010
  • spustíme Microsoft Outlook 2010
  • klikneme na "Soubor" a zde na možnost "Nastavení účtů"
  • otevře se nové okno
  • klikneme na daný účet - zvýrazní se modře a pak v pravo na možnost "změnit"
  • otevře se nové okno
  • zde dáme "Další nastavení"
  • otevřeme poslední záložku "Upřesnit" a zde dané hodnoty nastavíme
Thunderbird 3
  • spustíme Thunderbird 3
  • klikneme na "Nástroje" a zde na možnost "Nastavení účtu"
  • (otevře se okno)vlevo vybereme váš účet
  • klikneme na možnost "nastaveni serveru"
  • jdeme do možnosti "Nastavení serveru"
  • a zde je možnost "zanechat poštu na serveru" a zde dané hodnoty nastavíme
Osobní nástroje