Windows Mail: Porovnání verzí

Z Napoveda.tiscali.cz
Přejít na: navigace, hledání
(Založení)
 
Řádka 42: Řádka 42:
 
*pro okamžité stažení zpráv nezaškrtávejte volbu Nyní e-maily nestahovat
 
*pro okamžité stažení zpráv nezaškrtávejte volbu Nyní e-maily nestahovat
 
*klikněte na Dokončit
 
*klikněte na Dokončit
 +
 +
=== SMTP ===
 +
<pre style="color:red">Pokud máte nastaveno jiné SMTP (např. vašeho poskytovatele internetového připojení) není nutné ho měnit.</pre>
 +
Více o SMTP zde [[SMTP|Problémy s odchozí poštou a SMTP]]

Verze z 27. 9. 2010, 07:50

Nastavení krok po kroku

Nastavení pop3/smtp

  • server POP3: pop3.mail.tiscali.cz
  • server SMTP: smtp.mail.tiscali.cz
  • uživatelské jméno: vasejmeno@tiscali.cz

Krok 1

Krok1
  • spusťte program Windows Mail kliknutím na ikonu programu
  • klikněte na Nástroje, vyberte Účty

Krok 2

Krok2
  • klikněte na Přidat, vyberte E-mailový účet
  • klikněte na Další

Krok 3

Krok3
  • do pole Zobrazované jméno zadejte své celé jméno nebo libovolný alias
  • klikněte na Další

Krok 4

Krok4
  • Do pole E-mailová adresa zadejte svou e-mailovou adresu vasejmeno@tiscali.cz
  • klikněte na Další


Krok 5

Krok5
  • Typ serveru příchozí pošty zanechte nebo vyberte POP3
  • do pole Server příchozí pošty zadejte pop3.mail.tiscali.cz
  • do pole Název serveru odchozí pošty zadejte smtp.mail.tiscali.cz
  • zaškrtněte volbu "Odchozí server vyžaduje ověření
  • klikněte na Další

Krok 6

Krok6
  • do pole Uživatelské jméno e-mailu zadejte své uživatelské jméno vasejmeno@tiscali.cz
  • do pole Heslo zadejte své přístupové heslo
  • klikněte na Další
  • pro okamžité stažení zpráv nezaškrtávejte volbu Nyní e-maily nestahovat
  • klikněte na Dokončit

SMTP

Pokud máte nastaveno jiné SMTP (např. vašeho poskytovatele internetového připojení) není nutné ho měnit.

Více o SMTP zde Problémy s odchozí poštou a SMTP