Tvar feedback: Porovnání verzí

Z Napoveda.tiscali.cz
Přejít na: navigace, hledání
(Zalozeni)
 
m
 
(Není zobrazena jedna mezilehlá verze od jednoho dalšího uživatele.)
Řádka 1: Řádka 1:
 
<div style="background-color: rgb(253, 254, 255); width: 100%; border: 1px rgb(170, 213, 255) solid; margin-bottom: 5px;margin-left:-1px">
 
<div style="background-color: rgb(253, 254, 255); width: 100%; border: 1px rgb(170, 213, 255) solid; margin-bottom: 5px;margin-left:-1px">
 
<div style="height: 16pt; background-color: rgb(170, 213, 255); border: 0px; border-bottom: 1px rgb(130, 173, 215); border-style: solid; font: 11pt; font-weight: bolder; position: relative;">
 
<div style="height: 16pt; background-color: rgb(170, 213, 255); border: 0px; border-bottom: 1px rgb(130, 173, 215); border-style: solid; font: 11pt; font-weight: bolder; position: relative;">
<div style="padding-left: 35px;">Jak napsat z feedbacku:</div></div>
+
<div style="padding-left: 35px;">Jak napsat z nahlásit problém:</div></div>
 
<div style="clear: both; font-size: 95%; padding-top: 0.5em; margin: 0.5em">
 
<div style="clear: both; font-size: 95%; padding-top: 0.5em; margin: 0.5em">
  
= Jak napsat z feedbacku: =  
+
= Jak napsat z nahlásit problém: =  
  
#jděte na www.tiscali.cz
+
#jděte na [http://www.tiscali.cz Tiscali.cz]
 
#přihlašte se do schránky pomocí svého uživatelského jména a hesla.
 
#přihlašte se do schránky pomocí svého uživatelského jména a hesla.
 
#pokud jste v schránce zkontrolujte pravý okraj webového prohlížeče, je zde vyjížděcí zelená lištička s názvem "nahlásit problém"
 
#pokud jste v schránce zkontrolujte pravý okraj webového prohlížeče, je zde vyjížděcí zelená lištička s názvem "nahlásit problém"

Aktuální verze z 27. 9. 2010, 12:29

Jak napsat z nahlásit problém:

Jak napsat z nahlásit problém:

  1. jděte na Tiscali.cz
  2. přihlašte se do schránky pomocí svého uživatelského jména a hesla.
  3. pokud jste v schránce zkontrolujte pravý okraj webového prohlížeče, je zde vyjížděcí zelená lištička s názvem "nahlásit problém"
  4. klikněte na ni(sama vyjede)
  5. vyberte kategorii
  6. vypiště (do detailů) daný problém
  7. potvrďte odeslání
  8. řešení svého problému a odpověd můžete sledovat ve své schránce v možnosti "nastavení"->"hlášené problémy"