Problemy pri stahovani zprav

Z Napoveda.tiscali.cz
Verze z 15. 10. 2019, 12:49, kterou vytvořil Helpdesk (diskuse | příspěvky)

(rozdíl) ← Starší verze | zobrazit aktuální verzi (rozdíl) | Novější verze → (rozdíl)
Přejít na: navigace, hledání
Poštovní klient zprávy stahuje opakovaně

Pokud se vám do poštovního klienta stahují opakovaně stále stejné zprávy a na serveru jsou tyto zprávy umístěny pouze jednou, je pravděpodobně poškozen soubor, do kterého si poštovní klient ukládá informace o tom, které zprávy již stáhl.

Řešení tohoto problému pravděpodobně spočívá pouze ve smazání či opravě uvedeného souboru. Pokud používáte Outlook Express, doporučujeme odstranit soubor "Pop3uidl.dbx". Nejsnadněji jej naleznete pomocí hledání (menu "Start" - "Hledat"). Soubor se při příštím spuštění poštovního klienta znovu vytvoří a stáhnou se všechny zprávy uložené ve schránce. Uživatelé ostatních poštovních klientů naleznou příslušnou informaci v dokumentaci k poštovnímu programu, popřípadě u jeho výrobce.

Pokud daný problém nechcete tímto způsobem řešit, je nutné nastavit ve Vašem poštovním klientovi, aby byly stáhnuté zprávy ihned mazány z našeho serveru automaticky, tzv. "neukládat zprávy na našem serveru".
Emailový klient při přenosu zprávy přenos ukončí a začne znovu

Je pravděpodobné, že zpráva umístěná na našem serveru je velká, a během přenosu dojde k chybě. Toto se většinou týká uživatelů s nízkou rychlostí internetu. Doporučujeme danou zprávu ve Vaší schránce na našem webu vyhledat a přesunout ji do jiné složky.

Je nutné danou zprávu oddělit od ostatních. Vždy, když poštovní klient přeruší stahování, začne znovu od začátku.

Pokud danou zprávu chcete i přesto stáhnout do počítače, doporučujeme u dané složky nastavit možnost "POP3".
Informační okno v emailovém klientu pouze problikne a žádná pošta se nestáhne

Pokud vše máte nastaveno správně a daná pošta Vám nepřichází do poštovního klienta (přestože na našich stránkách jsou nové nepřečtené zprávy), doporučujeme ověřit, zda daná pošta není blokována antivirem/firewallem. Je nutné zkusit daný antivir/firewall dočasně pozastavit a zkusit poštu znovu přijmout. Informaci, jak antivir/firewall dočasně vypnout, najde každý uživatel v dokumentaci daného antiviru/firewallu nebo na stránkách podpory daného programu.