Problemy pri stahovani zprav

Z Napoveda.tiscali.cz

Přejít na: navigace, hledání
Emailový klient zprávy stahuje opakovaně

Pokud se vám do poštovního programu stahují opakovaně stále stejné zprávy a na serveru jsou tyto zprávy umístěny pouze jednou, je pravděpodobně poškozen soubor, do kterého si poštovní program ukládá informace o tom, které zprávy již stáhl.

Řešení tohoto problému se pravděpodobně nachází pouze ve smazání či opravě uvedeného souboru. Pokud používáte Outlook Express, doporučujeme odstranit soubor "Pop3uidl.dbx". Nejsnadněji jej naleznete pomocí hledání (menu "Start" - "Hledat"). Soubor se při příštím spuštění poštovního programu znovu vytvoří a stáhnou se všechny zprávy uložené na Seznamu. Uživatelé ostatních programů naleznou příslušnou informaci v dokumentaci k poštovnímu programu, popřípadě u jeho výrobce.

Pokud daný problém nechcete tímto způsobem řešit, je nutné nastavit ve vašem emailovém klientu, aby stáhlé zprávy byly ihned mazány z našeho serveru automaticky tzv. "neukládat zprávy na našem serveru".
Emailový klient při přenosu zprávy přenos ukončí a začne znovu

Je pravděpodobné, že zpráva umístěná na našem serveru je velká a běheme přenosu dojde k chybě.Toto se většinou týká uživatelů se špatnou rychlostí internetu(vytáčený internet).Doporučujeme danou zprávu ve vaší schránce na našem webu dohledat a přesunout jí do jiné složky.

Je nutné danou zprávu oddělit od ostatních.Vždy když emailový klient přeruší stahování vždy značne znovu od začátku.

Pokud danou zprávu chcete i přesto stáhnout do počítače, doporučujeme u dané složky nastavit možnost "POP3".
Informační okno v emailovém klientu pouze problikne a žádná pošta se nestáhne

Pokud vše máte nastaveno správně a daná pošta vám nepřichází do emailového klienta (přestože, na našich stránkách jsou nové nepřečtené zprávy) doporučujeme ověřit, zda daná pošta není blokována Antivirem/Firewallem. Je nutné zkusit daný antivir/firewall a znovu zkusit poštu přijmout. Jak antivir/firewall dočasně vypnout, tuto informace najde každý uživatel v dokumentaci daného antiviru/firewallu nebo na stránkách podpory daného programu.
Osobní nástroje