Microsoft Outlook Expres

Z Napoveda.tiscali.cz
Verze z 27. 9. 2010, 07:49, kterou vytvořil 127.0.0.1 (diskuse) (upraveni)

Přejít na: navigace, hledání

Nastavení krok po kroku

Nastavení pop3/smtp

  • server POP3: pop3.mail.tiscali.cz
  • server SMTP: smtp.mail.tiscali.cz
  • uživatelské jméno: vasejmeno@tiscali.cz

Krok 1

Krok1
  • otevřete MS Outlook Express
  • klikněte na Nástroje, vyberte Účty

Krok 2

Krok2
  • klikněte na Přidat, vyberte Pošta

Krok 3

Krok3
  • do pole Zobrazované jméno zadejte své celé jméno nebo libovolný alias
  • klikněte na "Další"
  • vyberte Již mám elektronickou adresu, kterou chci dále využívat

Krok 4

Krok4
  • do pole E-mailová adresa zadejte svou e-mailovou adresu vasejmeno@tiscali.cz
  • klikněte na Další

Krok 5

Krok5
  • "Typ serveru příchozí pošty" zanechte nebo vyberte POP3
  • do políčka Server příchozí pošty zadejte pop3.mail.tiscali.cz
  • do políčka Server odesílané pošty zadejte smtp.mail.tiscali.cz"
  • klikněte na Další

Krok 6

Krok6
  • do pole Název účtu zadejte své uživatelské jméno ve tvaru vasejmeno@tiscali.cz
  • do pole Heslo zadejte své přístupové heslo

Krok 7

Krok7
  • Tímto byl úspěšně vytvořen účet v poštovní programu. Aby bylo možné poštu odesílat, je nutné ještě aktivovat kontrolu uživatelského jména a hesla na SMTP.
  • klikněte na Dokončit

Krok 8

Krok8
  • klikněte na Nástroje, vyberte Účty

Krok 9

Krok9
  • vyberte svůj účet ze seznamu
  • klikněte na tlačítko Vlastnosti

Krok 10

Krok10
  • vyberte záložku Servery
  • pod nadpisem Server odchozí pošty zaškrtněte Server požaduje ověření
  • klikněte na tlačítko Nastavení...
  • vyberte : "Použít stejné nastavení jako pro server příchozí pošty"

SMTP

Pokud máte nastaveno jiné SMTP (např. vašeho poskytovatele internetového připojení) není nutné ho měnit.

Více o SMTP zde Problémy s odchozí poštou a SMTP