MOEtext: Porovnání verzí

Z Napoveda.tiscali.cz
Přejít na: navigace, hledání
m
m
Řádka 23: Řádka 23:
 
*a v novém okně necháme možnost "Použít stejné nastavení jako pro server příchozí pošty"
 
*a v novém okně necháme možnost "Použít stejné nastavení jako pro server příchozí pošty"
  
<pre style="color:red">Pokud máte nastaveno jiné SMTP (např. vašeho poskytovatele internetového připojení) není nutné ho měnit!!!</pre>  
+
<pre style="color:red">Pokud máte nastaveno jiné SMTP (např. vašeho poskytovatele internetového připojení) není nutné ho měnit.</pre>  
 
Více o SMTP zde [[SMTP|Problémy s odchozí poštou a SMTP]]
 
Více o SMTP zde [[SMTP|Problémy s odchozí poštou a SMTP]]

Verze z 4. 9. 2010, 12:35

Nastavení krok po kroku

POP3

  • spustíme Microsoft Outlook Express
  • klikneme na "Nástroje" a zde na možnost "Účty"
  • (otevře se okno)otevřeme druhou záložku "Pošta"
  • klikneme na daný účet - zvýrazní se modře a pak v pravo na možnost "vlastnosti"
  • (otevře se okno)otevřeme druhou záložku "Servery"
  • zde upravíme tyto možnosti na:
Příchozí pošta(POP3):pop3.mail.tiscali.cz
Odchozí server(SMTP):smtp.mail.tiscali.cz
  • o něco níže opravíme možnost "Server příchozí pošty" na:
Název účtu:vasejmeno@tiscali.cz
Heslo:(vaše heslo)
  • a zaškrtneme možnost "Zapamatovat heslo"

SMTP

(vyžaduje ověření)

  • jsme stále v záložce "Servery"
  • jdeme o něco níže do možnosti "Server odchozí pošty"
  • zde zaškrtneme možnost "Server požaduje ověření"
  • a v novém okně necháme možnost "Použít stejné nastavení jako pro server příchozí pošty"
Pokud máte nastaveno jiné SMTP (např. vašeho poskytovatele internetového připojení) není nutné ho měnit.

Více o SMTP zde Problémy s odchozí poštou a SMTP