MO2003text: Porovnání verzí

Z Napoveda.tiscali.cz
Přejít na: navigace, hledání
m (Založena nová stránka: == Nastavení krok po kroku == *spustíme Microsoft Outlook 2003 *klikneme na "Nástroje" a zde na možnost "Emailové účty" *(otevře se okno)klikneme na "Zobrazit nebo...)
 
m
 
(Nejsou zobrazeny 3 mezilehlé verze od jednoho dalšího uživatele.)
Řádka 1: Řádka 1:
 
== Nastavení krok po kroku ==
 
== Nastavení krok po kroku ==
 +
__NOEDITSECTION__
 +
== POP3 ==
  
 
*spustíme Microsoft Outlook 2003
 
*spustíme Microsoft Outlook 2003
Řádka 8: Řádka 10:
 
*otevře se nové okno
 
*otevře se nové okno
 
*zde upravíme tyto možnosti na:
 
*zde upravíme tyto možnosti na:
  Příchozí pošta(POP3):pop3.mail.tiscali.cz
+
  Příchozí pošta(POP3):pop3.tiscali.cz
  Odchozí server(SMTP):smtp.mail.tiscali.cz
+
  Odchozí server(SMTP):smtp.tiscali.cz
 
*o něco níže opravíme možnost "Přihlašovací informace" na:
 
*o něco níže opravíme možnost "Přihlašovací informace" na:
 
  Název účtu:vasejmeno@tiscali.cz
 
  Název účtu:vasejmeno@tiscali.cz
Řádka 15: Řádka 17:
 
*a zaškrtneme možnost "Zapamatovat heslo"
 
*a zaškrtneme možnost "Zapamatovat heslo"
 
*klikneme na "Další" a uložíme, poté zkusíme Odeslat/Přijmout
 
*klikneme na "Další" a uložíme, poté zkusíme Odeslat/Přijmout
 +
 +
== SMTP ==
 +
(vyžaduje ověření)
 +
 +
*jsme stále v tomto okně
 +
*jdeme o něco níže na možnost "Další nastavení"
 +
*zde druhá záložka "Server odchozí pošty"
 +
*zaškrtneme možnost "Server pro odchozí poštu(SMTP)požaduje ověření"
 +
*a v novém okně necháme možnost "Použít stejné nastavení jako pro server příchozí pošty"
 +
 +
<pre style="color:red">Pokud máte nastaveno jiné SMTP (např. vašeho poskytovatele internetového připojení) není nutné ho měnit</pre>
 +
Více o SMTP zde [[SMTP|Problémy s odchozí poštou a SMTP]]

Aktuální verze z 3. 1. 2012, 10:29

Nastavení krok po kroku

POP3

  • spustíme Microsoft Outlook 2003
  • klikneme na "Nástroje" a zde na možnost "Emailové účty"
  • (otevře se okno)klikneme na "Zobrazit nebo změnit existující emailové účty"
  • otevře se nové okno
  • klikneme na daný účet - zvýrazní se modře a pak v pravo na možnost "změnit"
  • otevře se nové okno
  • zde upravíme tyto možnosti na:
Příchozí pošta(POP3):pop3.tiscali.cz
Odchozí server(SMTP):smtp.tiscali.cz
  • o něco níže opravíme možnost "Přihlašovací informace" na:
Název účtu:vasejmeno@tiscali.cz
Heslo:(vaše heslo)
  • a zaškrtneme možnost "Zapamatovat heslo"
  • klikneme na "Další" a uložíme, poté zkusíme Odeslat/Přijmout

SMTP

(vyžaduje ověření)

  • jsme stále v tomto okně
  • jdeme o něco níže na možnost "Další nastavení"
  • zde druhá záložka "Server odchozí pošty"
  • zaškrtneme možnost "Server pro odchozí poštu(SMTP)požaduje ověření"
  • a v novém okně necháme možnost "Použít stejné nastavení jako pro server příchozí pošty"
Pokud máte nastaveno jiné SMTP (např. vašeho poskytovatele internetového připojení) není nutné ho měnit

Více o SMTP zde Problémy s odchozí poštou a SMTP