Kontakt: Porovnání verzí

Z Napoveda.tiscali.cz
Přejít na: navigace, hledání
Řádka 10: Řádka 10:
 
Tlačítko "Nahlásit problém"</div>[[Soubor:Problem.jpg|thumb|right]]
 
Tlačítko "Nahlásit problém"</div>[[Soubor:Problem.jpg|thumb|right]]
 
Použijte prosím kontaktní feedback (zelený odkaz v pravo "<b>Nahlásit problém</b>") pro hlavní psaní dotazů.
 
Použijte prosím kontaktní feedback (zelený odkaz v pravo "<b>Nahlásit problém</b>") pro hlavní psaní dotazů.
 +
 +
Je vhodné před tímto krokem projít tuto nápovědu, zda se odpověd zde nenachází
  
 
<!--- Kontaktní email --->  
 
<!--- Kontaktní email --->  
Řádka 15: Řádka 17:
 
Kontaktní email</div>
 
Kontaktní email</div>
 
Je možné použít email: <b>helpdesk@tiscalimedia.cz</b> jako kontaktní údaj, vhodný především pro screenshoty a chybová hlášení.
 
Je možné použít email: <b>helpdesk@tiscalimedia.cz</b> jako kontaktní údaj, vhodný především pro screenshoty a chybová hlášení.
 
Je vhodné před tímto krokem projít tuto nápovědu, zda se odpověd zde nenachází
 
  
 
<!--- Podoba reportu --->  
 
<!--- Podoba reportu --->  

Verze z 5. 6. 2018, 09:18


Pro nahlášení problému prosím využívejte pouze jeden z uvedených kontaktů.
Opakovanými dotazy pouze prodlužujete reakční čas helpdesku!


Tlačítko "Nahlásit problém"
Problem.jpg

Použijte prosím kontaktní feedback (zelený odkaz v pravo "Nahlásit problém") pro hlavní psaní dotazů.

Je vhodné před tímto krokem projít tuto nápovědu, zda se odpověd zde nenachází

Kontaktní email

Je možné použít email: helpdesk@tiscalimedia.cz jako kontaktní údaj, vhodný především pro screenshoty a chybová hlášení.

Podoba reportu

Váš požadavek by měl obsahovat tyto náležitosti:

  • vaši emailovou adresu (pokud posíláte z jiného emailu)
  • chybové hlášení (je nutné kompletní!!!!)
  • přesný popis dané nefunkčnosti
  • zda se jedná o problém webové schránky a nebo emailového klienta
Pracovní doba

PO-PA: 9-16

Opakované dotazy

Pokud na Vámi vznesený dotaz existuje odpověď zde v nápovědě budete na ni přednostně přesměrováni.