Kontakt: Porovnání verzí
Z Napoveda.tiscali.cz
Řádka 22: | Řádka 22: | ||
Podoba reportu</div> | Podoba reportu</div> | ||
Váš požadavek by měl obsahovat tyto náležitosti: | Váš požadavek by měl obsahovat tyto náležitosti: | ||
− | * | + | *Vaši emailovou adresu (pokud posíláte z jiného emailu) |
− | * | + | *Chybové hlášení (je nutné kompletní!!!) |
− | * | + | *Přesný popis dané nefunkčnosti |
− | * | + | *Zda se jedná o problém webové schránky a nebo poštovního klienta |
<!--- Pracovní doba ---> | <!--- Pracovní doba ---> |
Aktuální verze z 15. 10. 2019, 11:17
Pro nahlášení problému prosím využívejte pouze jeden z uvedených kontaktů.
Opakovanými dotazy pouze prodlužujete reakční čas helpdesku!
Tlačítko "Nahlásit problém"
Použijte prosím kontaktní feedback (zelený odkaz v pravo "Nahlásit problém") pro hlavní psaní dotazů.
Je vhodné před tímto krokem projít tuto nápovědu, zda se odpověď zde nenachází
Kontaktní email
Je možné použít email: helpdesk@tiscalimedia.cz jako kontaktní údaj, který je vhodný především pro screenshoty a chybová hlášení.
Podoba reportu
Váš požadavek by měl obsahovat tyto náležitosti:
- Vaši emailovou adresu (pokud posíláte z jiného emailu)
- Chybové hlášení (je nutné kompletní!!!)
- Přesný popis dané nefunkčnosti
- Zda se jedná o problém webové schránky a nebo poštovního klienta
Pracovní doba
PO-PA: 9-16
Opakované dotazy
Pokud na Vámi vznesený dotaz existuje odpověď zde v nápovědě, budete na ni přednostně přesměrováni.