Kontakt: Porovnání verzí

Z Napoveda.tiscali.cz
Přejít na: navigace, hledání
Řádka 1: Řádka 1:
 
<br><center>
 
<br><center>
<font color=red><b>Pro nahlášení problému prosím využívejte pouze jeden z uvedených kontaktů.<br>Opakovanými dotazy pouze prodlužujete reakční čas helpdesku</b></font>
+
<font color=red><b>Pro nahlášení problému prosím využívejte pouze jeden z uvedených kontaktů.<br>Opakovanými dotazy pouze prodlužujete reakční čas helpdesku!</b></font>
 
</center><br>
 
</center><br>
  
Řádka 6: Řádka 6:
 
<div style="padding-left: 40px; width:80%;">
 
<div style="padding-left: 40px; width:80%;">
  
<!--- Kontakt z emailove schránky ? --->  
+
<!--- Tlačítko "Nahlásit problém" ? --->  
 
<div style="color:rgb(0, 97, 180); font-size:14pt; text-decoration:bold; margin: 30px 0px 2px 0px;">
 
<div style="color:rgb(0, 97, 180); font-size:14pt; text-decoration:bold; margin: 30px 0px 2px 0px;">
Kontakt z emailove schránky</div>[[Soubor:Problem.jpg|thumb|right]]
+
Tlačítko "Nahlásit problém"</div>[[Soubor:Problem.jpg|thumb|right]]
Použijte prosím kontaktní feedback(zelený odkaz v pravo "Nahlásit problém") pro hlavní psaní dotazů.
+
Použijte prosím kontaktní feedback (zelený odkaz v pravo "Nahlásit problém") pro hlavní psaní dotazů.
  
 
<!--- Kontaktní email --->  
 
<!--- Kontaktní email --->  

Verze z 15. 11. 2010, 14:02


Pro nahlášení problému prosím využívejte pouze jeden z uvedených kontaktů.
Opakovanými dotazy pouze prodlužujete reakční čas helpdesku!


Tlačítko "Nahlásit problém"
Problem.jpg

Použijte prosím kontaktní feedback (zelený odkaz v pravo "Nahlásit problém") pro hlavní psaní dotazů.

Kontaktní email

Je možné použít email: helpdesk@tiscalimedia jako další kontaktní údaj, vhodný především pro screenshoty a chybová hlášení.

Kontaktní telefon

Je možné použít telefon: +420 226 227 500 pro závažné problémy, je vhodné předtímto krokem projít tuto nápovědu, zda se odpověd zde nenachází.

Pracovní doba

PO-PA: 9-16

Podoba reportu

Váš požadavek by měl obsahovat tyto náležitosti:

  • vaši emailovou adresu (pokud posíláte z jiného emailu)
  • chybové hlášení (je nutné kompletní!!!!)
  • přesný popis dané nefunkčnosti
  • zda se jedná o problém webové schránky a nebo emailového klienta
Opakované dotazy

Pokud na Vámi vznesený dotaz existuje odpověď zde v nápovědě budete na ni přednostně přesměrováni.