Kontakt: Porovnání verzí
Z Napoveda.tiscali.cz
Řádka 1: | Řádka 1: | ||
<br><center> | <br><center> | ||
− | <font color=red><b>Pro nahlášení problému prosím využívejte pouze jeden z uvedených kontaktů. Opakovanými dotazy pouze prodlužujete reakční čas helpdesku</b></font> | + | <font color=red><b>Pro nahlášení problému prosím využívejte pouze jeden z uvedených kontaktů.<br>Opakovanými dotazy pouze prodlužujete reakční čas helpdesku</b></font> |
</center><br> | </center><br> | ||
Verze z 15. 11. 2010, 14:00
Pro nahlášení problému prosím využívejte pouze jeden z uvedených kontaktů.
Opakovanými dotazy pouze prodlužujete reakční čas helpdesku
Kontakt z emailove schránky
Použijte prosím kontaktní feedback(zelený odkaz v pravo "Nahlásit problém") pro hlavní psaní dotazů.
Kontaktní email
Je možné použít email: helpdesk@tiscalimedia jako další kontaktní údaj, vhodný především pro screenshoty a chybová hlášení.
Kontaktní telefon
Je možné použít telefon: +420 226 227 500 pro závažné problémy, je vhodné předtímto krokem projít tuto nápovědu, zda se odpověd zde nenachází.
Pracovní doba
PO-PA: 9-16
Podoba reportu
Váš požadavek by měl obsahovat tyto náležitosti:
- vaši emailovou adresu (pokud posíláte z jiného emailu)
- chybové hlášení (je nutné kompletní!!!!)
- přesný popis dané nefunkčnosti
- zda se jedná o problém webové schránky a nebo emailového klienta
Opakované dotazy
Pokud na Vámi vznesený dotaz existuje odpověď zde v nápovědě budete na ni přednostně přesměrováni.