Kontakt: Porovnání verzí

Z Napoveda.tiscali.cz
Přejít na: navigace, hledání
m
Řádka 1: Řádka 1:
__NOEDITSECTION__
+
<br><center>
== Kontakt z emailove schránky ==
+
<font color=red><b>Pro nahlášení problému prosím využívejte pouze jeden z uvedených kontaktů. Opakovanými dotazy pouze prodlužujete reakční čas helpdesku</b></font>
(dotazy jsou vyřizovány přednostně)
+
</center><br>
  
 +
<!--- Formát pro celou stránku --->
 +
<div style="padding-left: 40px; width:80%;">
 +
 +
<!--- Kontakt z emailove schránky ? --->
 +
<div style="color:rgb(0, 97, 180); font-size:14pt; text-decoration:bold; margin: 30px 0px 2px 0px;">
 +
Kontakt z emailove schránky</div>[[Soubor:Problem.jpg|thumb|right]]
 
Použijte prosím kontaktní feedback(zelený odkaz v pravo "Nahlásit problém") pro hlavní psaní dotazů.
 
Použijte prosím kontaktní feedback(zelený odkaz v pravo "Nahlásit problém") pro hlavní psaní dotazů.
  
== Kontaktní email ==
+
<!--- Kontaktní email --->
 +
<div style="color:rgb(0, 97, 180); font-size:14pt; text-decoration:bold; margin: 30px 0px 2px 0px;">
 +
Kontaktní email</div>
 
Je možné použít email: helpdesk@tiscalimedia jako další kontaktní údaj, vhodný především pro screenshoty a chybová hlášení.
 
Je možné použít email: helpdesk@tiscalimedia jako další kontaktní údaj, vhodný především pro screenshoty a chybová hlášení.
  
== Kontaktní telefon ==
+
<!--- Kontaktní telefon --->
Je možné použít telefon:+420 773 554 627 pro závažné problémy, je vhodné předtímto krokem projít tuto nápovědu, zda se odpověd zde nenachází.
+
<div style="color:rgb(0, 97, 180); font-size:14pt; text-decoration:bold; margin: 30px 0px 2px 0px;">
 
+
Kontaktní telefon</div>
== Pracovní doba ==
+
Je možné použít telefon: +420 226 227 500 pro závažné problémy, je vhodné předtímto krokem projít tuto nápovědu, zda se odpověd zde nenachází.
PO-PA: 9-12, 13-16
 
  
== Podoba reportu ==
+
<!--- Pracovní doba --->
Pokud máte problém je důležité ho přesně popsat a pokud je to možné vždy doložit chybovou zprávou.
+
<div style="color:rgb(0, 97, 180); font-size:14pt; text-decoration:bold; margin: 30px 0px 2px 0px;">
 +
Pracovní doba</div>
 +
PO-PA: 9-16
  
Pokud nám posíláte problém měl by obsahovat:
+
<!--- Podoba reportu --->
vaši emailovou adresu (pokud posíláte z jiného emailu)
+
<div style="color:rgb(0, 97, 180); font-size:14pt; text-decoration:bold; margin: 30px 0px 2px 0px;">
chybové hlášení (je nutné kompletní!!!!)
+
Podoba reportu</div>
přesný popis dané nefunkčnosti
+
Váš požadavek by měl obsahovat tyto náležitosti:
zda se jedná o problém webové schránky a nebo emailového klienta
+
*vaši emailovou adresu (pokud posíláte z jiného emailu)
 +
*chybové hlášení (je nutné kompletní!!!!)
 +
*přesný popis dané nefunkčnosti
 +
*zda se jedná o problém webové schránky a nebo emailového klienta
  
== Opakované dotazy ==
+
<!--- Opakované dotazy --->
<pre style="color:red">Pokud na Vámi vznesený dotaz existuje odpověď zde v nápovědě budete na ni přednostně přesměrováni.</pre>
+
<div style="color:rgb(0, 97, 180); font-size:14pt; text-decoration:bold; margin: 30px 0px 2px 0px;">
 +
Opakované dotazy</div>
 +
Pokud na Vámi vznesený dotaz existuje odpověď zde v nápovědě budete na ni přednostně přesměrováni.
  
<!--<pre style="color:red">Pokud se nějaká funkčnost nebo možnost v schránce nenachází,
+
</div>
rádi se ji pokusíme dodělat v co nejbližší možné době, opakované dotazy Kdy? bude k dispozici nebudou zodpovídány.</pre>
 
-->
 

Verze z 15. 11. 2010, 13:59


Pro nahlášení problému prosím využívejte pouze jeden z uvedených kontaktů. Opakovanými dotazy pouze prodlužujete reakční čas helpdesku


Kontakt z emailove schránky
Problem.jpg

Použijte prosím kontaktní feedback(zelený odkaz v pravo "Nahlásit problém") pro hlavní psaní dotazů.

Kontaktní email

Je možné použít email: helpdesk@tiscalimedia jako další kontaktní údaj, vhodný především pro screenshoty a chybová hlášení.

Kontaktní telefon

Je možné použít telefon: +420 226 227 500 pro závažné problémy, je vhodné předtímto krokem projít tuto nápovědu, zda se odpověd zde nenachází.

Pracovní doba

PO-PA: 9-16

Podoba reportu

Váš požadavek by měl obsahovat tyto náležitosti:

  • vaši emailovou adresu (pokud posíláte z jiného emailu)
  • chybové hlášení (je nutné kompletní!!!!)
  • přesný popis dané nefunkčnosti
  • zda se jedná o problém webové schránky a nebo emailového klienta
Opakované dotazy

Pokud na Vámi vznesený dotaz existuje odpověď zde v nápovědě budete na ni přednostně přesměrováni.