Kontakt: Porovnání verzí
Z Napoveda.tiscali.cz
m |
|||
Řádka 26: | Řádka 26: | ||
<pre style="color:red">Pokud na Vámi vznesený dotaz existuje odpověď zde v nápovědě budete na ni přednostně přesměrováni.</pre> | <pre style="color:red">Pokud na Vámi vznesený dotaz existuje odpověď zde v nápovědě budete na ni přednostně přesměrováni.</pre> | ||
− | <-- | + | <!--<pre style="color:red">Pokud se nějaká funkčnost nebo možnost v schránce nenachází, |
rádi se ji pokusíme dodělat v co nejbližší možné době, opakované dotazy Kdy? bude k dispozici nebudou zodpovídány.</pre> | rádi se ji pokusíme dodělat v co nejbližší možné době, opakované dotazy Kdy? bude k dispozici nebudou zodpovídány.</pre> | ||
--> | --> |
Verze z 27. 8. 2010, 07:14
Obsah
Kontakt z emailove schránky
(dotazy jsou vyřizovány přednostně)
Použijte prosím kontaktní feedback(zelený odkaz v pravo "Nahlásit problém") pro hlavní psaní dotazů.
Kontaktní email
Je možné použít email: helpdesk@tiscalimedia jako další kontaktní údaj, vhodný především pro screenshoty a chybová hlášení.
Kontaktní telefon
Je možné použít telefon:+420 773 554 627 pro závažné problémy, je vhodné předtímto krokem projít tuto nápovědu, zda se odpověd zde nenachází.
Pracovní doba
PO-PA: 9-12, 13-16
Podoba reportu
Pokud máte problém je důležité ho přesně popsat a pokud je to možné vždy doložit chybovou zprávou.
Pokud nám posíláte problém měl by obsahovat:
vaši emailovou adresu (pokud posíláte z jiného emailu) chybové hlášení (je nutné kompletní!!!!) přesný popis dané nefunkčnosti zda se jedná o problém webové schránky a nebo emailového klienta
Opakované dotazy
Pokud na Vámi vznesený dotaz existuje odpověď zde v nápovědě budete na ni přednostně přesměrováni.