Kontakt: Porovnání verzí

Z Napoveda.tiscali.cz
Přejít na: navigace, hledání
m
 
(Není zobrazeno 13 mezilehlých verzí od 2 dalších uživatelů.)
Řádka 1: Řádka 1:
__NOEDITSECTION__
+
<br><center>
== Kontakt z emailove schránky ==
+
<font color=red><b>Pro nahlášení problému prosím využívejte pouze jeden z uvedených kontaktů.<br>Opakovanými dotazy pouze prodlužujete reakční čas helpdesku!</b></font>
(dotazy jsou vyřizovány přednostně)
+
</center><br>
  
Použijte prosím kontaktní feedback(zelený odkaz v pravo "Nahlásit problém") pro hlavní psaní dotazů.
+
<!--- Formát pro celou stránku --->
 +
<div style="padding-left: 40px; width:80%;">
  
== Kontaktní email ==
+
<!--- Tlačítko "Nahlásit problém" ? --->
Je možné použít email: helpdesk@tiscalimedia jako další kontaktní údaj, vhodný především pro screenshoty a chybová hlášení.
+
<div style="color:rgb(0, 97, 180); font-size:14pt; text-decoration:bold; margin: 30px 0px 2px 0px;">
 +
Tlačítko "Nahlásit problém"</div>[[Soubor:Problem.jpg|thumb|right]]
 +
Použijte prosím kontaktní feedback (zelený odkaz v pravo "<b>Nahlásit problém</b>") pro hlavní psaní dotazů.
  
== Kontaktní telefon ==
+
Je vhodné před tímto krokem projít tuto nápovědu, zda se odpověď zde nenachází
Je možné použít telefon:+420 773 554 627 pro závažné problémy, je vhodné předtímto krokem projít tuto nápovědu, zda se odpověd zde nenachází.
 
  
== Pracovní doba ==
+
<!--- Kontaktní email --->
PO-PA: 9-12, 13-16
+
<div style="color:rgb(0, 97, 180); font-size:14pt; text-decoration:bold; margin: 30px 0px 2px 0px;">
 +
Kontaktní email</div>
 +
Je možné použít email: <b>helpdesk@tiscalimedia.cz</b> jako kontaktní údaj, který je vhodný především pro screenshoty a chybová hlášení.
  
== Podoba reportu ==
+
<!--- Podoba reportu --->
Pokud máte problém je důležité ho přesně popsat a pokud je to možné vždy doložit chybovou zprávou.
+
<div style="color:rgb(0, 97, 180); font-size:14pt; text-decoration:bold; margin: 30px 0px 2px 0px;">
 +
Podoba reportu</div>
 +
Váš požadavek by měl obsahovat tyto náležitosti:
 +
*Vaši emailovou adresu (pokud posíláte z jiného emailu)
 +
*Chybové hlášení (je nutné kompletní!!!)
 +
*Přesný popis dané nefunkčnosti
 +
*Zda se jedná o problém webové schránky a nebo poštovního klienta
  
Pokud nám posíláte problém měl by obsahovat:
+
<!--- Pracovní doba --->
vaši emailovou adresu (pokud posíláte z jiného emailu)
+
<div style="color:rgb(0, 97, 180); font-size:14pt; text-decoration:bold; margin: 30px 0px 2px 0px;">
chybové hlášení (je nutné kompletní!!!!)
+
Pracovní doba</div>
přesný popis dané nefunkčnosti
+
PO-PA: 9-16
zda se jedná o problém webové schránky a nebo emailového klienta
+
 
 +
<!--- Opakované dotazy --->
 +
<div style="color:rgb(0, 97, 180); font-size:14pt; text-decoration:bold; margin: 30px 0px 2px 0px;">
 +
Opakované dotazy</div>
 +
Pokud na Vámi vznesený dotaz existuje odpověď zde v nápovědě, budete na ni přednostně přesměrováni.
 +
 
 +
</div>

Aktuální verze z 15. 10. 2019, 11:17


Pro nahlášení problému prosím využívejte pouze jeden z uvedených kontaktů.
Opakovanými dotazy pouze prodlužujete reakční čas helpdesku!


Tlačítko "Nahlásit problém"
Problem.jpg

Použijte prosím kontaktní feedback (zelený odkaz v pravo "Nahlásit problém") pro hlavní psaní dotazů.

Je vhodné před tímto krokem projít tuto nápovědu, zda se odpověď zde nenachází

Kontaktní email

Je možné použít email: helpdesk@tiscalimedia.cz jako kontaktní údaj, který je vhodný především pro screenshoty a chybová hlášení.

Podoba reportu

Váš požadavek by měl obsahovat tyto náležitosti:

  • Vaši emailovou adresu (pokud posíláte z jiného emailu)
  • Chybové hlášení (je nutné kompletní!!!)
  • Přesný popis dané nefunkčnosti
  • Zda se jedná o problém webové schránky a nebo poštovního klienta
Pracovní doba

PO-PA: 9-16

Opakované dotazy

Pokud na Vámi vznesený dotaz existuje odpověď zde v nápovědě, budete na ni přednostně přesměrováni.