Kontakt: Porovnání verzí

Z Napoveda.tiscali.cz
Přejít na: navigace, hledání
 
Řádka 22: Řádka 22:
 
Podoba reportu</div>
 
Podoba reportu</div>
 
Váš požadavek by měl obsahovat tyto náležitosti:
 
Váš požadavek by měl obsahovat tyto náležitosti:
*vaši emailovou adresu (pokud posíláte z jiného emailu)
+
*Vaši emailovou adresu (pokud posíláte z jiného emailu)
*chybové hlášení (je nutné kompletní!!!)
+
*Chybové hlášení (je nutné kompletní!!!)
*přesný popis dané nefunkčnosti
+
*Přesný popis dané nefunkčnosti
*zda se jedná o problém webové schránky a nebo poštovního klienta
+
*Zda se jedná o problém webové schránky a nebo poštovního klienta
  
 
<!--- Pracovní doba --->  
 
<!--- Pracovní doba --->  

Aktuální verze z 15. 10. 2019, 11:17


Pro nahlášení problému prosím využívejte pouze jeden z uvedených kontaktů.
Opakovanými dotazy pouze prodlužujete reakční čas helpdesku!


Tlačítko "Nahlásit problém"
Problem.jpg

Použijte prosím kontaktní feedback (zelený odkaz v pravo "Nahlásit problém") pro hlavní psaní dotazů.

Je vhodné před tímto krokem projít tuto nápovědu, zda se odpověď zde nenachází

Kontaktní email

Je možné použít email: helpdesk@tiscalimedia.cz jako kontaktní údaj, který je vhodný především pro screenshoty a chybová hlášení.

Podoba reportu

Váš požadavek by měl obsahovat tyto náležitosti:

  • Vaši emailovou adresu (pokud posíláte z jiného emailu)
  • Chybové hlášení (je nutné kompletní!!!)
  • Přesný popis dané nefunkčnosti
  • Zda se jedná o problém webové schránky a nebo poštovního klienta
Pracovní doba

PO-PA: 9-16

Opakované dotazy

Pokud na Vámi vznesený dotaz existuje odpověď zde v nápovědě, budete na ni přednostně přesměrováni.