Kontakt: Porovnání verzí

Z Napoveda.tiscali.cz
Přejít na: navigace, hledání
Řádka 11: Řádka 11:
 
Použijte prosím kontaktní feedback (zelený odkaz v pravo "<b>Nahlásit problém</b>") pro hlavní psaní dotazů.
 
Použijte prosím kontaktní feedback (zelený odkaz v pravo "<b>Nahlásit problém</b>") pro hlavní psaní dotazů.
  
Je vhodné před tímto krokem projít tuto nápovědu, zda se odpověd zde nenachází
+
Je vhodné před tímto krokem projít tuto nápovědu, zda se odpověď zde nenachází
  
 
<!--- Kontaktní email --->  
 
<!--- Kontaktní email --->  
 
<div style="color:rgb(0, 97, 180); font-size:14pt; text-decoration:bold; margin: 30px 0px 2px 0px;">
 
<div style="color:rgb(0, 97, 180); font-size:14pt; text-decoration:bold; margin: 30px 0px 2px 0px;">
 
Kontaktní email</div>
 
Kontaktní email</div>
Je možné použít email: <b>helpdesk@tiscalimedia.cz</b> jako kontaktní údaj, vhodný především pro screenshoty a chybová hlášení.
+
Je možné použít email: <b>helpdesk@tiscalimedia.cz</b> jako kontaktní údaj, který je vhodný především pro screenshoty a chybová hlášení.
  
 
<!--- Podoba reportu --->  
 
<!--- Podoba reportu --->  
Řádka 23: Řádka 23:
 
Váš požadavek by měl obsahovat tyto náležitosti:
 
Váš požadavek by měl obsahovat tyto náležitosti:
 
*vaši emailovou adresu (pokud posíláte z jiného emailu)
 
*vaši emailovou adresu (pokud posíláte z jiného emailu)
*chybové hlášení (je nutné kompletní!!!!)
+
*chybové hlášení (je nutné kompletní!!!)
 
*přesný popis dané nefunkčnosti
 
*přesný popis dané nefunkčnosti
*zda se jedná o problém webové schránky a nebo emailového klienta
+
*zda se jedná o problém webové schránky a nebo poštovního klienta
  
 
<!--- Pracovní doba --->  
 
<!--- Pracovní doba --->  
Řádka 35: Řádka 35:
 
<div style="color:rgb(0, 97, 180); font-size:14pt; text-decoration:bold; margin: 30px 0px 2px 0px;">
 
<div style="color:rgb(0, 97, 180); font-size:14pt; text-decoration:bold; margin: 30px 0px 2px 0px;">
 
Opakované dotazy</div>
 
Opakované dotazy</div>
Pokud na Vámi vznesený dotaz existuje odpověď zde v nápovědě budete na ni přednostně přesměrováni.
+
Pokud na Vámi vznesený dotaz existuje odpověď zde v nápovědě, budete na ni přednostně přesměrováni.
  
 
</div>
 
</div>

Verze z 15. 10. 2019, 11:03


Pro nahlášení problému prosím využívejte pouze jeden z uvedených kontaktů.
Opakovanými dotazy pouze prodlužujete reakční čas helpdesku!


Tlačítko "Nahlásit problém"
Problem.jpg

Použijte prosím kontaktní feedback (zelený odkaz v pravo "Nahlásit problém") pro hlavní psaní dotazů.

Je vhodné před tímto krokem projít tuto nápovědu, zda se odpověď zde nenachází

Kontaktní email

Je možné použít email: helpdesk@tiscalimedia.cz jako kontaktní údaj, který je vhodný především pro screenshoty a chybová hlášení.

Podoba reportu

Váš požadavek by měl obsahovat tyto náležitosti:

  • vaši emailovou adresu (pokud posíláte z jiného emailu)
  • chybové hlášení (je nutné kompletní!!!)
  • přesný popis dané nefunkčnosti
  • zda se jedná o problém webové schránky a nebo poštovního klienta
Pracovní doba

PO-PA: 9-16

Opakované dotazy

Pokud na Vámi vznesený dotaz existuje odpověď zde v nápovědě, budete na ni přednostně přesměrováni.