Hlavicky

Z Napoveda.tiscali.cz
Přejít na: navigace, hledání
Co je to hlavička emailu?

Hlavičku emailu tvoří data, která nejsou na první pohled uživateli viditelná a ve kterých jsou obsaženy důležité informace o emailu (IP adresa odesílatele, odchozí server, použitý program, informace o znakové sadě...). V případě problémů s odesíláním/příjmem emailů jsou tyto informace nutné pro zjištění příčiny problému.


Jak vyexportovat hlavičku emailu ve schránce na Tiscali?

  1. V příslušné složce rozklikněte problematický email.
  2. V pravé části obrazovky klikněte na odkaz Zobrazit hlavičku.
  3. Text hlavičky překopírujte do emailu s hlášením problému a odešlete na adresu helpdesku.
Save head.jpg


Jak vyexportovat email včetně hlavičky v Outlook Express?

  1. Označte problematický email.
  2. Klikněte na záložku Soubor a vyberte možnost Uložit jako.
  3. Objeví se okno Uložit zprávu jako, vyberte umístění, do kterého budete email ukládat, zadejte název souboru a typ souboru pošta(*.eml).
  4. Klikněte na Uložit.
  5. Uložený soubor zabalte do achivu (programem Winzip, Winrar...) a odešlete jako přílohu emailu s hlášením problému na adresu helpdesku.
Save express1.jpg
Save express2.jpg
Jak vyexportovat email včetně hlavičky v MS Outlook 2007?

  1. Označte problematický email.
  2. Klikněte na záložku Soubor a vyberte možnost Uložit jako.
  3. Objeví se okno Uložit jako, vyberte umístění, do kterého budete email ukládat, zadejte název souboru a typ souboru Formát zprávy aplikace Outlook.
  4. Klikněte na Uložit.
  5. Uložený soubor zabalte do achivu (programem Winzip, Winrar...) a odešlete jako přílohu emailu s hlášením problému na adresu helpdesku.
Save outlook1.jpg
Save outlook2.jpg
Jak vyexportovat email včetně hlavičky v Mozilla Thunderbird?

  1. Označte problematický email.
  2. Klikněte na záložku Soubor, najeďte myší na Uložit jako a klikněte na možnost Soubor.
  3. Objeví se okno Uložit zprávu jako, vyberte umístění, do kterého budete email ukládat, zadejte název souboru a typ souboru Soubory s poštou (*.eml).
  4. Klikněte na Uložit.
  5. Uložený soubor zabalte do achivu (programem Winzip, Winrar...) a odešlete jako přílohu emailu s hlášením problému na adresu helpdesku.
Save thund1.jpg
Save thund2.jpg