Hlavicky

Z Napoveda.tiscali.cz
Přejít na: navigace, hledání
Co je to hlavička emailu?

Hlavičku emailu tvoří data, která nejsou na první pohled uživateli viditelná a ve kterých jsou obsaženy důležité informace o emailu (IP adresa odesílatele, odchozí server, použitý program, informace o znakové sadě...). V případě problémů s odesíláním/příjmem emailů jsou tyto informace nutné pro zjištění příčiny problému.


Jak vyexportovat hlavičku emailu ve schránce na Tiscali?

  1. v příslušné složce rozklikněte problematický email
  2. v pravé části obrazovky klikněte na odkaz Zobrazit hlavičku
  3. text hlavičky překopírujte do emailu s hlášením problému a odešlete na adresu helpdesku
Save head.jpg


Jak vyexportovat email včetně hlavičky v Outlook Express?

  1. označte problematický email
  2. klikněte na záložku Soubor a vyberte možnost Uložit jako
  3. objeví se okno Uložit zprávu jako, vyberte umístění, do kterého budete email ukládat, zadejte název souboru a typ souboru pošta(*.eml)
  4. klikněte na Uložit
  5. uložený soubor zabalte do achivu (programem Winzip, Winrar...) a odešlete jako přílohu emailu s hlášením problému na adresu helpdesku
Save express1.jpg
Save express2.jpg
Jak vyexportovat email včetně hlavičky v MS Outlook 2007?

  1. označte problematický email
  2. klikněte na záložku Soubor a vyberte možnost Uložit jako
  3. objeví se okno Uložit jako, vyberte umístění, do kterého budete email ukládat, zadejte název souboru a typ souboru Formát zprávy aplikace Outlook
  4. klikněte na Uložit
  5. uložený soubor zabalte do achivu (programem Winzip, Winrar...) a odešlete jako přílohu emailu s hlášením problému na adresu helpdesku
Save outlook1.jpg
Save outlook2.jpg
Jak vyexportovat email včetně hlavičky v Mozilla Thunderbird?

  1. označte problematický email
  2. klikněte na záložku Soubor, najeďte myší na Uložit jako a klikněte na možnost Soubor
  3. objeví se okno Uložit zprávu jako, vyberte umístění, do kterého budete email ukládat, zadejte název souboru a typ souboru Soubory s poštou (*.eml)
  4. klikněte na Uložit
  5. uložený soubor zabalte do achivu (programem Winzip, Winrar...) a odešlete jako přílohu emailu s hlášením problému na adresu helpdesku
Save thund1.jpg
Save thund2.jpg