Hlavicky
Z Napoveda.tiscali.cz
Co je to hlavička emailu?
Hlavičku emailu tvoří data, která nejsou na první pohled uživateli viditelná a ve které jsou obsaženy důležité informace o emailu (IP adresa odesílatele, odchozí server, použitý program, informace o znakové sadě...). V případě problémů s odesíláním/příjmem emailů jsou tyto informace nutné pro zjištění příčiny problému.
Jak vyexportovat hlavičku emailu ve schránce na Tiscali?
- v příslušné složce rozklikněte problematický email
- v pravé části obrazovky klikněte na odkaz Zobrazit hlavičku
- text hlavičky překopírujte do emailu s hlášením problému a odešlete na adresu helpdesku
Jak vyexportovat email včetně hlavičky v Outlook Express?
- označte problematický email
- klikněte na záložku Soubor a vyberte možnost Uložit jako
- objeví se okno Uložit zprávu jako, vyberte umístění, do kterého budete email ukládat, zadejte název souboru a typ souboru pošta(*.eml)
- klikněte na Uložit
- uložený soubor odešlete jako přílohu emailu s hlášením problému na adresu helpdesku
Jak vyexportovat email včetně hlavičky v MS Outlook 2007?
- označte problematický email
- klikněte na záložku Soubor a vyberte možnost Uložit jako
- objeví se okno Uložit jako, vyberte umístění, do kterého budete email ukládat, zadejte název souboru a typ souboru Formát zprávy aplikace Outlook
- klikněte na Uložit
- uložený soubor odešlete jako přílohu emailu s hlášením problému na adresu helpdesku
Smazání cookies v Opera 11
- klikněte na záložku Menu, vyberte Nastavení a Vymazat soukromá data...
- objeví se okno Výmaz soukromých dat, v něm vyberte zaškrtněte Smazat cookies relace a Smazat všechny cookies
- Potvrdťe kliknutím na Smazat