Hlavicky: Porovnání verzí

Z Napoveda.tiscali.cz
Přejít na: navigace, hledání
(Založena nová stránka: <!--- Formát pro celou stránku ---> <div style="padding-left: 40px; width:80%;"> <!--- Co je to hlavička emailu ? ---> <div style="color:rgb(0, 97, 180); font-size:1...)
 
Řádka 19: Řádka 19:
  
  
<!--- Smazání cookies v Mozilla Firefox  ? --->  
+
<!--- Jak vyexportovat email včetně hlavičky v Outlook Express? ? --->  
 
<div style="color:rgb(0, 97, 180); font-size:14pt; text-decoration:bold; margin: 30px 0px 2px 0px;">
 
<div style="color:rgb(0, 97, 180); font-size:14pt; text-decoration:bold; margin: 30px 0px 2px 0px;">
Smazání cookies v Mozilla Firefox 3.5.2  </div><hr>
+
Jak vyexportovat email včetně hlavičky v Outlook Express?</div><hr>
# klikněte na záložku <b>Nástroje</b> a vyberte <b>Možnosti</b>
+
# označte problematický email
# objeví se okno <b>Možnosti</b> a v něm vyberte záložku <b>Soukromí</b> a klikněte na <b>odebrat některá cookies</b>
+
# klikněte na záložku <b>Soubor</b> a vyberte možnost <b>Uložit jako</b>
# objeví se okno <b>Správce cookies</b>, klikněte na <b>Odebrat všechny cookies</b>
+
# objeví se okno <b>Uložit zprávu jako</b>, vyberte umístění, do kterého budete email ukládat, zadejte název souboru a typ souboru <b>pošta(*.eml)</b>
 +
# klikněte na <b>Uložit</b>
 +
# uložený soubor odešlete jako přílohu emailu s hlášením problému na adresu helpdesku 
 
<table border=0><tr>
 
<table border=0><tr>
<td>[[Soubor:ff_cookies1.jpg|thumb|right]]</td>
+
<td>[[Soubor:Save_express1.jpg|thumb|right]]</td>
<td>[[Soubor:ff_cookies2.jpg|thumb|right]]</td>
+
<td>[[Soubor:Save_express2.jpg|thumb|right]]</td>
<td>[[Soubor:ff_cookies3.jpg|thumb|right]]</td>
 
 
</tr></table>
 
</tr></table>
  

Verze z 4. 1. 2011, 11:24

Co je to hlavička emailu?

Hlavičku emailu tvoří data, která nejsou na první pohled uživateli viditelná a ve které jsou obsaženy důležité informace o emailu (IP adresa odesílatele, odchozí server, použitý program, informace o znakové sadě...). V případě problémů s odesíláním/příjmem emailů jsou tyto informace nutné pro zjištění příčiny problému.


Jak vyexportovat hlavičku emailu ve schránce na Tiscali?

  1. v příslušné složce rozklikněte problematický email
  2. v pravé části obrazovky klikněte na odkaz Zobrazit hlavičku
  3. text hlavičky překopírujte do emailu s hlášením problému a odešlete na adresu helpdesku
Save head.jpg


Jak vyexportovat email včetně hlavičky v Outlook Express?

  1. označte problematický email
  2. klikněte na záložku Soubor a vyberte možnost Uložit jako
  3. objeví se okno Uložit zprávu jako, vyberte umístění, do kterého budete email ukládat, zadejte název souboru a typ souboru pošta(*.eml)
  4. klikněte na Uložit
  5. uložený soubor odešlete jako přílohu emailu s hlášením problému na adresu helpdesku
Save express1.jpg
Save express2.jpg
Smazání cookies v Opera 11

  1. klikněte na záložku Menu, vyberte Nastavení a Vymazat soukromá data...
  2. objeví se okno Výmaz soukromých dat, v něm vyberte zaškrtněte Smazat cookies relace a Smazat všechny cookies
  3. Potvrdťe kliknutím na Smazat
Ff opera1.jpg
Ff opera2.jpg