Hlavicky: Porovnání verzí

Z Napoveda.tiscali.cz
Přejít na: navigace, hledání
 
(Není zobrazeno 5 mezilehlých verzí od 2 dalších uživatelů.)
Řádka 5: Řádka 5:
 
<div style="color:rgb(0, 97, 180); font-size:14pt; text-decoration:bold; margin: 30px 0px 2px 0px;">
 
<div style="color:rgb(0, 97, 180); font-size:14pt; text-decoration:bold; margin: 30px 0px 2px 0px;">
 
Co je to hlavička emailu? </div><hr>
 
Co je to hlavička emailu? </div><hr>
Hlavičku emailu tvoří data, která nejsou na první pohled uživateli viditelná a ve které jsou obsaženy důležité informace o emailu (IP adresa odesílatele, odchozí server, použitý program, informace o znakové sadě...). V případě problémů s odesíláním/příjmem emailů jsou tyto informace nutné pro zjištění příčiny problému.
+
Hlavičku emailu tvoří data, která nejsou na první pohled uživateli viditelná a ve kterých jsou obsaženy důležité informace o emailu (IP adresa odesílatele, odchozí server, použitý program, informace o znakové sadě...). V případě problémů s odesíláním/příjmem emailů jsou tyto informace nutné pro zjištění příčiny problému.
  
  
Řádka 11: Řádka 11:
 
<div style="color:rgb(0, 97, 180); font-size:14pt; text-decoration:bold; margin: 30px 0px 2px 0px;">
 
<div style="color:rgb(0, 97, 180); font-size:14pt; text-decoration:bold; margin: 30px 0px 2px 0px;">
 
Jak vyexportovat hlavičku emailu ve schránce na Tiscali? </div><hr>
 
Jak vyexportovat hlavičku emailu ve schránce na Tiscali? </div><hr>
# v příslušné složce rozklikněte problematický email
+
# V příslušné složce rozklikněte problematický email.
# v pravé části obrazovky klikněte na odkaz <b>Zobrazit hlavičku</b>
+
# V pravé části obrazovky klikněte na odkaz <b>Zobrazit hlavičku</b>.
# text hlavičky překopírujte do emailu s hlášením problému a odešlete na adresu helpdesku
+
# Text hlavičky překopírujte do emailu s hlášením problému a odešlete na adresu helpdesku.
 
<table border=0><tr>
 
<table border=0><tr>
 
<td>[[Soubor:Save_head.jpg|thumb|right]]</td>
 
<td>[[Soubor:Save_head.jpg|thumb|right]]</td>
Řádka 22: Řádka 22:
 
<div style="color:rgb(0, 97, 180); font-size:14pt; text-decoration:bold; margin: 30px 0px 2px 0px;">
 
<div style="color:rgb(0, 97, 180); font-size:14pt; text-decoration:bold; margin: 30px 0px 2px 0px;">
 
Jak vyexportovat email včetně hlavičky v Outlook Express?</div><hr>
 
Jak vyexportovat email včetně hlavičky v Outlook Express?</div><hr>
# označte problematický email
+
# Označte problematický email.
# klikněte na záložku  <b>Soubor</b> a vyberte možnost <b>Uložit jako</b>
+
# Klikněte na záložku  <b>Soubor</b> a vyberte možnost <b>Uložit jako</b>.
# objeví se okno <b>Uložit zprávu jako</b>, vyberte umístění, do kterého budete email ukládat, zadejte název souboru a typ souboru <b>pošta(*.eml)</b>
+
# Objeví se okno <b>Uložit zprávu jako</b>, vyberte umístění, do kterého budete email ukládat, zadejte název souboru a typ souboru <b>pošta(*.eml)</b>.
# klikněte na <b>Uložit</b>
+
# Klikněte na <b>Uložit</b>.
# uložený soubor odešlete jako přílohu emailu s hlášením problému na adresu helpdesku
+
# Uložený soubor zabalte do achivu (programem Winzip, Winrar...) a odešlete jako přílohu emailu s hlášením problému na adresu helpdesku.
 
<table border=0><tr>
 
<table border=0><tr>
 
<td>[[Soubor:Save_express1.jpg|thumb|right]]</td>
 
<td>[[Soubor:Save_express1.jpg|thumb|right]]</td>
Řádka 32: Řádka 32:
 
</tr></table>
 
</tr></table>
  
<!--- Smazání cookies v Opera  ? --->  
+
<!--- Jak vyexportovat email včetně hlavičky v MS Outlook 2007? ? --->  
 
<div style="color:rgb(0, 97, 180); font-size:14pt; text-decoration:bold; margin: 30px 0px 2px 0px;">
 
<div style="color:rgb(0, 97, 180); font-size:14pt; text-decoration:bold; margin: 30px 0px 2px 0px;">
Smazání cookies v Opera 11 </div><hr>
+
Jak vyexportovat email včetně hlavičky v MS Outlook 2007?</div><hr>
# klikněte na záložku <b>Menu</b>, vyberte <b>Nastavení</b> a <b>Vymazat soukromá data...</b>
+
# Označte problematický email.
# objeví se okno <b>Výmaz soukromých dat</b>, v něm vyberte zaškrtněte <b>Smazat cookies relace</b> a <b>Smazat všechny cookies </b>
+
# Klikněte na záložku <b>Soubor</b> a vyberte možnost <b>Uložit jako</b>.
# Potvrdťe kliknutím na <b>Smazat</b>
+
# Objeví se okno <b>Uložit jako</b>, vyberte umístění, do kterého budete email ukládat, zadejte název souboru a typ souboru <b>Formát zprávy aplikace Outlook</b>.
 +
# Klikněte na <b>Uložit</b>.
 +
# Uložený soubor zabalte do achivu (programem Winzip, Winrar...) a odešlete jako přílohu emailu s hlášením problému na adresu helpdesku. 
 
<table border=0><tr>
 
<table border=0><tr>
<td>[[Soubor:ff_opera1.jpg|thumb|right]]</td>
+
<td>[[Soubor:Save_outlook1.jpg|thumb|right]]</td>
<td>[[Soubor:ff_opera2.jpg|thumb|right]]</td>
+
<td>[[Soubor:Save_outlook2.jpg|thumb|right]]</td>
 
</tr></table>
 
</tr></table>
 +
 +
<!---  Jak vyexportovat email včetně hlavičky v Mozilla Thunderbird ? --->
 +
<div style="color:rgb(0, 97, 180); font-size:14pt; text-decoration:bold; margin: 30px 0px 2px 0px;">
 +
Jak vyexportovat email včetně hlavičky v Mozilla Thunderbird?</div><hr>
 +
# Označte problematický email.
 +
# Klikněte na záložku  <b>Soubor</b>, najeďte myší na <b>Uložit jako</b> a klikněte na možnost <b>Soubor</b>.
 +
# Objeví se okno <b>Uložit zprávu jako</b>, vyberte umístění, do kterého budete email ukládat, zadejte název souboru a typ souboru <b>Soubory s poštou (*.eml)</b>.
 +
# Klikněte na <b>Uložit</b>.
 +
# Uložený soubor zabalte do achivu (programem Winzip, Winrar...) a odešlete jako přílohu emailu s hlášením problému na adresu helpdesku. 
 +
<table border=0><tr>
 +
<td>[[Soubor:Save_thund1.jpg|thumb|right]]</td>
 +
<td>[[Soubor:Save_thund2.jpg|thumb|right]]</td>
 +
</tr></table>
 +
  
  
 
</div>
 
</div>

Aktuální verze z 16. 10. 2019, 10:44

Co je to hlavička emailu?

Hlavičku emailu tvoří data, která nejsou na první pohled uživateli viditelná a ve kterých jsou obsaženy důležité informace o emailu (IP adresa odesílatele, odchozí server, použitý program, informace o znakové sadě...). V případě problémů s odesíláním/příjmem emailů jsou tyto informace nutné pro zjištění příčiny problému.


Jak vyexportovat hlavičku emailu ve schránce na Tiscali?

  1. V příslušné složce rozklikněte problematický email.
  2. V pravé části obrazovky klikněte na odkaz Zobrazit hlavičku.
  3. Text hlavičky překopírujte do emailu s hlášením problému a odešlete na adresu helpdesku.
Save head.jpg


Jak vyexportovat email včetně hlavičky v Outlook Express?

  1. Označte problematický email.
  2. Klikněte na záložku Soubor a vyberte možnost Uložit jako.
  3. Objeví se okno Uložit zprávu jako, vyberte umístění, do kterého budete email ukládat, zadejte název souboru a typ souboru pošta(*.eml).
  4. Klikněte na Uložit.
  5. Uložený soubor zabalte do achivu (programem Winzip, Winrar...) a odešlete jako přílohu emailu s hlášením problému na adresu helpdesku.
Save express1.jpg
Save express2.jpg
Jak vyexportovat email včetně hlavičky v MS Outlook 2007?

  1. Označte problematický email.
  2. Klikněte na záložku Soubor a vyberte možnost Uložit jako.
  3. Objeví se okno Uložit jako, vyberte umístění, do kterého budete email ukládat, zadejte název souboru a typ souboru Formát zprávy aplikace Outlook.
  4. Klikněte na Uložit.
  5. Uložený soubor zabalte do achivu (programem Winzip, Winrar...) a odešlete jako přílohu emailu s hlášením problému na adresu helpdesku.
Save outlook1.jpg
Save outlook2.jpg
Jak vyexportovat email včetně hlavičky v Mozilla Thunderbird?

  1. Označte problematický email.
  2. Klikněte na záložku Soubor, najeďte myší na Uložit jako a klikněte na možnost Soubor.
  3. Objeví se okno Uložit zprávu jako, vyberte umístění, do kterého budete email ukládat, zadejte název souboru a typ souboru Soubory s poštou (*.eml).
  4. Klikněte na Uložit.
  5. Uložený soubor zabalte do achivu (programem Winzip, Winrar...) a odešlete jako přílohu emailu s hlášením problému na adresu helpdesku.
Save thund1.jpg
Save thund2.jpg