Hlavicky: Porovnání verzí

Z Napoveda.tiscali.cz
Přejít na: navigace, hledání
Řádka 45: Řádka 45:
 
</tr></table>
 
</tr></table>
  
<!--- Smazání cookies v Opera  ? --->  
+
<!--- Jak vyexportovat email včetně hlavičky v Mozilla Thunderbird ? --->  
 
<div style="color:rgb(0, 97, 180); font-size:14pt; text-decoration:bold; margin: 30px 0px 2px 0px;">
 
<div style="color:rgb(0, 97, 180); font-size:14pt; text-decoration:bold; margin: 30px 0px 2px 0px;">
Smazání cookies v Opera 11 </div><hr>
+
Jak vyexportovat email včetně hlavičky v Mozilla Thunderbird?</div><hr>
# klikněte na záložku <b>Menu</b>, vyberte <b>Nastavení</b> a <b>Vymazat soukromá data...</b>
+
# označte problematický email
# objeví se okno <b>Výmaz soukromých dat</b>, v něm vyberte zaškrtněte <b>Smazat cookies relace</b> a <b>Smazat všechny cookies </b>
+
# klikněte na záložku <b>Soubor</b>, najeďte myší na <b>Uložit jako</b> a klikněte na možnost <b>Soubor</b>  
# Potvrdťe kliknutím na <b>Smazat</b>
+
# objeví se okno <b>Uložit zprávu jako</b>, vyberte umístění, do kterého budete email ukládat, zadejte název souboru a typ souboru <b>Soubory s poštou (*.eml)</b>
 +
# klikněte na <b>Uložit</b>
 +
# uložený soubor odešlete jako přílohu emailu s hlášením problému na adresu helpdesku 
 
<table border=0><tr>
 
<table border=0><tr>
<td>[[Soubor:ff_opera1.jpg|thumb|right]]</td>
+
<td>[[Soubor:Save_thund1.jpg|thumb|right]]</td>
<td>[[Soubor:ff_opera2.jpg|thumb|right]]</td>
+
<td>[[Soubor:Save_thund2.jpg|thumb|right]]</td>
 
</tr></table>
 
</tr></table>
 +
  
  
 
</div>
 
</div>

Verze z 4. 1. 2011, 11:34

Co je to hlavička emailu?

Hlavičku emailu tvoří data, která nejsou na první pohled uživateli viditelná a ve které jsou obsaženy důležité informace o emailu (IP adresa odesílatele, odchozí server, použitý program, informace o znakové sadě...). V případě problémů s odesíláním/příjmem emailů jsou tyto informace nutné pro zjištění příčiny problému.


Jak vyexportovat hlavičku emailu ve schránce na Tiscali?

  1. v příslušné složce rozklikněte problematický email
  2. v pravé části obrazovky klikněte na odkaz Zobrazit hlavičku
  3. text hlavičky překopírujte do emailu s hlášením problému a odešlete na adresu helpdesku
Save head.jpg


Jak vyexportovat email včetně hlavičky v Outlook Express?

  1. označte problematický email
  2. klikněte na záložku Soubor a vyberte možnost Uložit jako
  3. objeví se okno Uložit zprávu jako, vyberte umístění, do kterého budete email ukládat, zadejte název souboru a typ souboru pošta(*.eml)
  4. klikněte na Uložit
  5. uložený soubor odešlete jako přílohu emailu s hlášením problému na adresu helpdesku
Save express1.jpg
Save express2.jpg
Jak vyexportovat email včetně hlavičky v MS Outlook 2007?

  1. označte problematický email
  2. klikněte na záložku Soubor a vyberte možnost Uložit jako
  3. objeví se okno Uložit jako, vyberte umístění, do kterého budete email ukládat, zadejte název souboru a typ souboru Formát zprávy aplikace Outlook
  4. klikněte na Uložit
  5. uložený soubor odešlete jako přílohu emailu s hlášením problému na adresu helpdesku
Save outlook1.jpg
Save outlook2.jpg
Jak vyexportovat email včetně hlavičky v Mozilla Thunderbird?

  1. označte problematický email
  2. klikněte na záložku Soubor, najeďte myší na Uložit jako a klikněte na možnost Soubor
  3. objeví se okno Uložit zprávu jako, vyberte umístění, do kterého budete email ukládat, zadejte název souboru a typ souboru Soubory s poštou (*.eml)
  4. klikněte na Uložit
  5. uložený soubor odešlete jako přílohu emailu s hlášením problému na adresu helpdesku
Save thund1.jpg
Save thund2.jpg