Hlavicky: Porovnání verzí

Z Napoveda.tiscali.cz
Přejít na: navigace, hledání
Řádka 30: Řádka 30:
 
<td>[[Soubor:Save_express1.jpg|thumb|right]]</td>
 
<td>[[Soubor:Save_express1.jpg|thumb|right]]</td>
 
<td>[[Soubor:Save_express2.jpg|thumb|right]]</td>
 
<td>[[Soubor:Save_express2.jpg|thumb|right]]</td>
 +
</tr></table>
 +
 +
<!---  Jak vyexportovat email včetně hlavičky v MS Outlook 2007? ? --->
 +
<div style="color:rgb(0, 97, 180); font-size:14pt; text-decoration:bold; margin: 30px 0px 2px 0px;">
 +
Jak vyexportovat email včetně hlavičky v MS Outlook 2007?</div><hr>
 +
# označte problematický email
 +
# klikněte na záložku  <b>Soubor</b> a vyberte možnost <b>Uložit jako</b>
 +
# objeví se okno <b>Uložit jako</b>, vyberte umístění, do kterého budete email ukládat, zadejte název souboru a typ souboru <b>Formát zprávy aplikace Outlook</b>
 +
# klikněte na <b>Uložit</b>
 +
# uložený soubor odešlete jako přílohu emailu s hlášením problému na adresu helpdesku 
 +
<table border=0><tr>
 +
<td>[[Soubor:Save_outlook1.jpg|thumb|right]]</td>
 +
<td>[[Soubor:Save_outlook2.jpg|thumb|right]]</td>
 
</tr></table>
 
</tr></table>
  

Verze z 4. 1. 2011, 11:28

Co je to hlavička emailu?

Hlavičku emailu tvoří data, která nejsou na první pohled uživateli viditelná a ve které jsou obsaženy důležité informace o emailu (IP adresa odesílatele, odchozí server, použitý program, informace o znakové sadě...). V případě problémů s odesíláním/příjmem emailů jsou tyto informace nutné pro zjištění příčiny problému.


Jak vyexportovat hlavičku emailu ve schránce na Tiscali?

  1. v příslušné složce rozklikněte problematický email
  2. v pravé části obrazovky klikněte na odkaz Zobrazit hlavičku
  3. text hlavičky překopírujte do emailu s hlášením problému a odešlete na adresu helpdesku
Save head.jpg


Jak vyexportovat email včetně hlavičky v Outlook Express?

  1. označte problematický email
  2. klikněte na záložku Soubor a vyberte možnost Uložit jako
  3. objeví se okno Uložit zprávu jako, vyberte umístění, do kterého budete email ukládat, zadejte název souboru a typ souboru pošta(*.eml)
  4. klikněte na Uložit
  5. uložený soubor odešlete jako přílohu emailu s hlášením problému na adresu helpdesku
Save express1.jpg
Save express2.jpg
Jak vyexportovat email včetně hlavičky v MS Outlook 2007?

  1. označte problematický email
  2. klikněte na záložku Soubor a vyberte možnost Uložit jako
  3. objeví se okno Uložit jako, vyberte umístění, do kterého budete email ukládat, zadejte název souboru a typ souboru Formát zprávy aplikace Outlook
  4. klikněte na Uložit
  5. uložený soubor odešlete jako přílohu emailu s hlášením problému na adresu helpdesku
Save outlook1.jpg
Save outlook2.jpg
Smazání cookies v Opera 11

  1. klikněte na záložku Menu, vyberte Nastavení a Vymazat soukromá data...
  2. objeví se okno Výmaz soukromých dat, v něm vyberte zaškrtněte Smazat cookies relace a Smazat všechny cookies
  3. Potvrdťe kliknutím na Smazat
Ff opera1.jpg
Ff opera2.jpg