Chybova hlaseni schranky: Porovnání verzí

Z Napoveda.tiscali.cz
Přejít na: navigace, hledání
m
m
Řádka 75: Řádka 75:
 
*Řešení:
 
*Řešení:
 
Tato zpráva byla odesilateli vrácena, protože adresát <jan.pavel@aabbcc.cz> má plnou schránku. Zkuste případně zaslat na adresu adresáta krátký e-mail, ve kterém jej upozorníte na tuto skutečnost. Pokud má ve schránce alespoň ještě trochu volného místa, mohl by vaše upozornění přijmout.
 
Tato zpráva byla odesilateli vrácena, protože adresát <jan.pavel@aabbcc.cz> má plnou schránku. Zkuste případně zaslat na adresu adresáta krátký e-mail, ve kterém jej upozorníte na tuto skutečnost. Pokud má ve schránce alespoň ještě trochu volného místa, mohl by vaše upozornění přijmout.
 +
 +
=== Chyba schránky ===
 +
 +
"Neočekávaná chyba na straně serveru: actionDeleteAll error #3192602e"  (nebo jiná podobná chyba)
 +
 +
*Řešení:
 +
Doporčujeme danou akci zopakovat.Pokud se daná chyba bude vyskytovat min.30 minut kontaktujte helpdesk.
 +
 +
=== Spam (zpráva byla rozpoznána jako spam) ===
 +
<xxx@tiscali.cz>: xxx.xxx.xxx.xxx failed after I sent the message. Remote host said: 552 possible spam
 +
 +
*Řešení:Doporučujeme zprávu obměnit tak, aby byla více důvěryhodná.Pokud obsahuje pouze odkazy (doplnit text), doplnit předmět atd.

Verze z 21. 8. 2010, 22:05

Chybová hlášení emailové schránky

Proč se daná zpráva vrací

Pokud se vám vrátila odeslaná zpráva, znamená to, že nemohla být doručena na e-mailovou adresu adresáta. Důvodů, proč se odeslaná zpráva vrátí zpět odesilateli, je nepřeberné množství. Zde v nápovědě najdete některé z často se vyskytujích chybových hlášení.

Konkrétní důvod vrácení zprávy je ve většině případů uveden právě ve vrácené zprávě. Informace jsou často uvedeny v anglickém jazyce. Tento jazyk je zvolen pro svou rozšířenost.

Odesilatel zprávy je často MAILER-DAEMON a jedná se o součást e-mailového systému. Neodepisujte prosím zpět na adresu MAILER-DAEMONa, na vaše dotazy vám neodpoví.

550 Bad Mail (špatná adresa emailu)

<jan.pavel@aabbcc.cz>:
xxx.xxx.xxx.xxx does not like recipient.
Remote host said: 550 5.1.1 jan.pavel@aabbcc.cz... User unknown
Giving up on xxx.xxx.xxx.xxx. 
  • nebo
<jan.pavel@aabbcc.cz>:
xxx.xxx.xxx.xxx failed after I sent the message.
Remote host said: 550 bad mail
  • nebo
<jan.pavel@aaabbb.cz>:
xxx.xxx.xxx.xxx failed on DATA command.
Remote host said: 550 no user exist 
  • Řešení:

Pokud se po odeslání vrátí zpráva zpět s výše uvedeným chybovým hlášením, byl pravděpodobně zadán neexistující adresát. Prověřte tedy znovu, zda správně zadáváte e-mailovou adresu příjemce. Pokud jste si jisti, že adresa je zadána správně, kontaktujte správu serveru adresáta. Jestliže zvolíte e-mailovou formu kontaktu, přiložte kompletní vrácenou zprávu. Urychlíte tím proces řešení Vašich potíží.

Spam (odesílatel je v síti,která spamuje)

This Message was undeliverable due to the following reason:

Each of the following recipients was rejected by a remote mail server.
The reasons given by the server are included to help you determine why
each recipient was rejected.

Recipient: <xxx@domena.cz>
Reason:     IP $is UCEPROTECT-Level 3 listed. See http://www.uceprotect.net/rblcheck.php?ipr=xxx.xxx.xxx.xxx
  • Řešení:

Tato zpráva přijde odesílateli.Tento odesílatel je v síti, která je vedena na blacklistu.Z tohoto důvodu mu není možné doručovat zprávy do vaší schránky, je tu velké podezření, že daný uživatel je spamer.Je nutné kontaktovat poskytovatele internetu odesílatele, aby danou síť z blacklistu nechal odstranit.

Mailbox is Full (plná schránka)

<jan.pavel@aabbcc.cz>:
Quota for user 'pan.houska' was exceeded. Mailbox is full.
--- Below this line is a copy of the message.
  • Řešení:

Tato zpráva byla odesilateli vrácena, protože adresát <jan.pavel@aabbcc.cz> má plnou schránku. Zkuste případně zaslat na adresu adresáta krátký e-mail, ve kterém jej upozorníte na tuto skutečnost. Pokud má ve schránce alespoň ještě trochu volného místa, mohl by vaše upozornění přijmout.

Chyba schránky

"Neočekávaná chyba na straně serveru: actionDeleteAll error #3192602e"  (nebo jiná podobná chyba)
  • Řešení:

Doporčujeme danou akci zopakovat.Pokud se daná chyba bude vyskytovat min.30 minut kontaktujte helpdesk.

Spam (zpráva byla rozpoznána jako spam)

<xxx@tiscali.cz>: xxx.xxx.xxx.xxx failed after I sent the message. Remote host said: 552 possible spam
  • Řešení:Doporučujeme zprávu obměnit tak, aby byla více důvěryhodná.Pokud obsahuje pouze odkazy (doplnit text), doplnit předmět atd.