Aktivace

Z Napoveda.tiscali.cz
Přejít na: navigace, hledání



Proč je nutná opětovná aktivace MojeID?

Pro aktivaci neomezené schránky je nutná registrace a platná aktivace služby MojeID. Bohužel někteří uživatelé neprovedli tuto aktivaci, nezadali PIN1 a PIN2. Přesto i těmto uživatelům byla neomezená schránka dočasně zřízena. Pokud tedy nebude provedena platná aktivace MojeID (je nutné počkat na potvrzující PIN1 a PIN2 a ty zadat) bude neomezená schránka zrušena.

MojeId má společnou stránku pro opětovné zažádání o piny a převod registrátora domény do MojeID, proto jsou zde texty poněkud matoucí. Doporučujeme texty popisů ignorovat a zažádat dle návodu níže o aktivaci.

Aktivace neomezené schránky a MojeID:

Pro potvrzení vaši neomezené schránky je tedy nutné postupovat dle těchto kroků:

  • pokud uvidíte ve svém profilu nápis "Neomezená schránka bude deaktivována, pokud nedokončíte registraci účtu jmeno_uctu na mojeId" je nutné se řídit instrukcemi na svém profilu nebo jít na tento odkaz: Aktivace MojeID
  • Přepište uživatelské jméno (MojeID jméno) do "Identifikátor kontaktu"
  • Opiště "Kontrolní kod"
  • Potvrďte "Souhlasím s pravidly používání služby"
  • klikněte na "Založit účet"


Vyčkejte na přijetí PIN1(email) a PIN2(sms). Sms bohužel může přijít i po 15 minutách, je tedy nutné vyčkat.