Aktivace: Porovnání verzí

Z Napoveda.tiscali.cz
Přejít na: navigace, hledání
Řádka 4: Řádka 4:
 
Pro aktivaci neomezené schránky je nutná registrace a platná aktivace služby mojeID (tedy i zadání kódu z dopisu, který přijde na adresu bydliště). Věříme, že každý uživatel tuto aktivaci zvládne v pořádku a svou neomezenou schránku (a případné další bonusy) velice rychle využije.
 
Pro aktivaci neomezené schránky je nutná registrace a platná aktivace služby mojeID (tedy i zadání kódu z dopisu, který přijde na adresu bydliště). Věříme, že každý uživatel tuto aktivaci zvládne v pořádku a svou neomezenou schránku (a případné další bonusy) velice rychle využije.
  
<font style="color:red">Po registrace vyčkejte na přijetí PIN1(EMAIL) a PIN2(SMS). SMS bohužel může přijít i po několika minutách, je tedy nutné vyčkat.<br>PIN3 přijde poštou během několika dní a zadává se po přihlášení na [http://www.mojeid.cz].</font>  
+
<font style="color:red">Po registrace vyčkejte na přijetí PIN1(EMAIL) a PIN2(SMS). SMS bohužel může přijít i po několika minutách, je tedy nutné vyčkat.<br>PIN3 přijde poštou během několika dní a zadává se po přihlášení na www.mojeid.cz[http://www.mojeid.cz].</font>  
  
 
Pokud jste zadali špatný email, telefon, nebo adresu a PIN vám nepřišel, je nutné kontaktovat přímo helpdesk mojeID - podpora@mojeid.cz[mailto:podpora@mojeid.cz] nebo telefonicky technickou podporu +420 222 745 111 (non-stop).
 
Pokud jste zadali špatný email, telefon, nebo adresu a PIN vám nepřišel, je nutné kontaktovat přímo helpdesk mojeID - podpora@mojeid.cz[mailto:podpora@mojeid.cz] nebo telefonicky technickou podporu +420 222 745 111 (non-stop).

Verze z 26. 11. 2012, 14:49

Proč je nutná aktivace mojeID?

Pro aktivaci neomezené schránky je nutná registrace a platná aktivace služby mojeID (tedy i zadání kódu z dopisu, který přijde na adresu bydliště). Věříme, že každý uživatel tuto aktivaci zvládne v pořádku a svou neomezenou schránku (a případné další bonusy) velice rychle využije.

Po registrace vyčkejte na přijetí PIN1(EMAIL) a PIN2(SMS). SMS bohužel může přijít i po několika minutách, je tedy nutné vyčkat.
PIN3 přijde poštou během několika dní a zadává se po přihlášení na www.mojeid.cz[1].

Pokud jste zadali špatný email, telefon, nebo adresu a PIN vám nepřišel, je nutné kontaktovat přímo helpdesk mojeID - podpora@mojeid.cz[2] nebo telefonicky technickou podporu +420 222 745 111 (non-stop).