Aktivace: Porovnání verzí

Z Napoveda.tiscali.cz
Přejít na: navigace, hledání
Řádka 6: Řádka 6:
 
<font style="color:red">Po registrace vyčkejte na přijetí PIN1(EMAIL) a PIN2(SMS). SMS bohužel může přijít i po několika minutách, je tedy nutné vyčkat.<br>PIN3 přijde poštou během několika dní.</font>  
 
<font style="color:red">Po registrace vyčkejte na přijetí PIN1(EMAIL) a PIN2(SMS). SMS bohužel může přijít i po několika minutách, je tedy nutné vyčkat.<br>PIN3 přijde poštou během několika dní.</font>  
  
Pokud jste zadali špatný email, telefon, nebo adresu a PIN vám nepřišel, je nutné kontaktovat přímo helpdesk mojeID - podpora@mojeid.cz nebo telefonicky technickou podporu +420 222 745 111 (non-stop).
+
Pokud jste zadali špatný email, telefon, nebo adresu a PIN vám nepřišel, je nutné kontaktovat přímo helpdesk mojeID - [mailto:podpora@mojeid.cz] nebo telefonicky technickou podporu +420 222 745 111 (non-stop).

Verze z 26. 11. 2012, 14:45

Proč je nutná aktivace mojeID?

Pro aktivaci neomezené schránky je nutná registrace a platná aktivace služby mojeID (tedy i zadání kódu z dopisu, který přijde na adresu bydliště). Věříme, že každý uživatel tuto aktivaci zvládne v pořádku a svou neomezenou schránku (a případné další bonusy) velice rychle využije.

Po registrace vyčkejte na přijetí PIN1(EMAIL) a PIN2(SMS). SMS bohužel může přijít i po několika minutách, je tedy nutné vyčkat.
PIN3 přijde poštou během několika dní.

Pokud jste zadali špatný email, telefon, nebo adresu a PIN vám nepřišel, je nutné kontaktovat přímo helpdesk mojeID - [1] nebo telefonicky technickou podporu +420 222 745 111 (non-stop).