Aktivace: Porovnání verzí

Z Napoveda.tiscali.cz
Přejít na: navigace, hledání
Řádka 1: Řádka 1:
 
<!--- Formát pro celou stránku --->  
 
<!--- Formát pro celou stránku --->  
 
<div style="color:rgb(0, 97, 180); font-size:14pt; text-decoration:bold; margin: 30px 0px 2px 0px;">
 
<div style="color:rgb(0, 97, 180); font-size:14pt; text-decoration:bold; margin: 30px 0px 2px 0px;">
Proč je nutná opětovná aktivace mojeID?</div>
+
Proč je nutná aktivace mojeID?</div>
Pro aktivaci neomezené schránky je nutná registrace a platná aktivace služby mojeID. Bohužel někteří uživatelé neprovedli tuto aktivaci, nezadali PIN1, PIN2 a PIN3.
+
Pro aktivaci neomezené schránky je nutná registrace a platná aktivace služby mojeID (tedy i zadání kódu z dopisu, který přijde na adresu bydliště). Věříme, že každý uživatel tuto aktivaci zvládne v pořádku a svou neomezenou schránku (a případné další bonusy) velice rychle využije.
Přesto i těmto uživatelům byla neomezená schránka dočasně zřízena. Pokud tedy nebude provedena platná aktivace mojeID (je nutné počkat na potvrzující PIN1, PIN2 a PIN3 a ty zadat) bude neomezená schránka zrušena. Věříme, že každý uživatel tuto aktivaci zvládne v pořádku a svou neomezenou schránku velice rychle využije.
 
  
MojeID má společnou stránku pro opětovné zažádání o piny a převod registrátora domény do mojeID, proto jsou zde texty poněkud matoucí. Doporučujeme texty popisů ignorovat a zažádat dle návodu níže o aktivaci.
+
<font style="color:red">Po registrace vyčkejte na přijetí PIN1(EMAIL) a PIN2(SMS). SMS bohužel může přijít i po několika minutách, je tedy nutné vyčkat.<br>PIN3 přijde poštou během několika dní.</font>
  
<div style="color:rgb(0, 97, 180); font-size:14pt; text-decoration:bold; margin: 30px 0px 2px 0px;">
+
Pokud jste zadali špatný email, telefon, nebo adresu a PIN vám nepřišel, je nutné kontaktovat přímo helpdesk mojeID - podpora@mojeid.cz nebo telefonicky technickou podporu +420 222 745 111 (non-stop).
Aktivace neomezené schránky a mojeID:</div>
 
Pro potvrzení vaši neomezené schránky je tedy nutné postupovat dle těchto kroků:
 
<br>
 
* pokud uvidíte ve svém profilu nápis  "Neomezená schránka bude deaktivována, pokud nedokončíte registraci účtu '''jmeno_uctu''' na mojeId" je nutné jít na tento odkaz: [https://mojeid.cz/transfer/ Aktivace MojeID]
 
* Přepište '''jmeno_uctu''' (mojeID jméno) do "Identifikátor kontaktu"
 
* Opište "Kontrolní kód"
 
* Potvrďte "Souhlasím s pravidly používání služby"
 
* klikněte na "Založit účet"
 
 
 
 
 
 
 
<font style="color:red">Vyčkejte na přijetí PIN1(EMAIL) a PIN2(SMS). SMS bohužel může přijít i po několika minutách, je tedy nutné vyčkat.<br>PIN3 přijde poštou během několika dní.</font>
 

Verze z 26. 11. 2012, 14:44

Proč je nutná aktivace mojeID?

Pro aktivaci neomezené schránky je nutná registrace a platná aktivace služby mojeID (tedy i zadání kódu z dopisu, který přijde na adresu bydliště). Věříme, že každý uživatel tuto aktivaci zvládne v pořádku a svou neomezenou schránku (a případné další bonusy) velice rychle využije.

Po registrace vyčkejte na přijetí PIN1(EMAIL) a PIN2(SMS). SMS bohužel může přijít i po několika minutách, je tedy nutné vyčkat.
PIN3 přijde poštou během několika dní.

Pokud jste zadali špatný email, telefon, nebo adresu a PIN vám nepřišel, je nutné kontaktovat přímo helpdesk mojeID - podpora@mojeid.cz nebo telefonicky technickou podporu +420 222 745 111 (non-stop).