Aktivace: Porovnání verzí

Z Napoveda.tiscali.cz
Přejít na: navigace, hledání
m
m
Řádka 2: Řádka 2:
  
 
<!--- Formát pro celou stránku --->  
 
<!--- Formát pro celou stránku --->  
<div style="padding-left: 40px; width:80%;">
+
 
 
<div style="color:rgb(0, 97, 180); font-size:14pt; text-decoration:bold; margin: 30px 0px 2px 0px;">
 
<div style="color:rgb(0, 97, 180); font-size:14pt; text-decoration:bold; margin: 30px 0px 2px 0px;">
Váš účet nebyl u MojeID aktivován, je nutné tuto aktivaci okamžitě provést.
+
Proč je nutná opětovná aktivace MojeID?</div>
 +
Pro aktivaci neomezené schránky je nutná registrace a platná aktivace služby MojeID. Bohužel někteří uživatelé neprovedli tuto aktivaci, nezadali PIN1 a PIN2.
 +
Přesto i těmto uživatelům byla neomezená schránka dočasně zřízena. Pokud tedy nebude provedena platná aktivace MojeID (je nutné počkat na potvrzující PIN1 a PIN2 a ty zadat) bude neomezená schránka zrušena.
  
Pro vaši neomezenou schránku je tedy nutné postupovat dle těchto kroků:</div>
+
MojeId má společnou stránku pro opětovné zažádání o piny a převod registrátora domény do MojeID, proto jsou zde texty poněkud matoucí. Doporučujeme texty popisů ignorovat a zažádat dle návodu níže o aktivaci.
 +
 
 +
<div style="color:rgb(0, 97, 180); font-size:14pt; text-decoration:bold; margin: 30px 0px 2px 0px;">
 +
Aktivace neomezené schránky a MojeID:</div>
 +
Pro potvrzení vaši neomezené schránky je tedy nutné postupovat dle těchto kroků:
 
<br>
 
<br>
* Přepište uživatelské jméno  
+
* pokud uvidíte ve svém profilu nápis  "Neomezená schránka bude deaktivována, pokud nedokončíte registraci účtu jmeno_uctu na mojeId" je nutné se řídit instrukcemi na svém profilu nebo jít na tento odkaz: [https://mojeid.cz/transfer/ Aktivace MojeID]
 +
* Přepište uživatelské jméno (MojeID jméno) do "Identifikátor kontaktu"
 
* Opiště "Kontrolní kod"
 
* Opiště "Kontrolní kod"
* Potvrďte "Shouhlasím s pravidly používání služby"
+
* Potvrďte "Souhlasím s pravidly používání služby"
 
* klikněte na "Založit účet"
 
* klikněte na "Založit účet"
  
<font style="color:red">Vyčkejte na přijetí PIN1(email) a PIN2(sms). Sms bohužel může přijít i po 15 minutách, je tedy nutné vyčkat.</font><br>
 
  
 
  
</div>
+
<font style="color:red">Vyčkejte na přijetí PIN1(email) a PIN2(sms). Sms bohužel může přijít i po 15 minutách, je tedy nutné vyčkat.</font><br>

Verze z 1. 5. 2012, 21:19



Proč je nutná opětovná aktivace MojeID?

Pro aktivaci neomezené schránky je nutná registrace a platná aktivace služby MojeID. Bohužel někteří uživatelé neprovedli tuto aktivaci, nezadali PIN1 a PIN2. Přesto i těmto uživatelům byla neomezená schránka dočasně zřízena. Pokud tedy nebude provedena platná aktivace MojeID (je nutné počkat na potvrzující PIN1 a PIN2 a ty zadat) bude neomezená schránka zrušena.

MojeId má společnou stránku pro opětovné zažádání o piny a převod registrátora domény do MojeID, proto jsou zde texty poněkud matoucí. Doporučujeme texty popisů ignorovat a zažádat dle návodu níže o aktivaci.

Aktivace neomezené schránky a MojeID:

Pro potvrzení vaši neomezené schránky je tedy nutné postupovat dle těchto kroků:

  • pokud uvidíte ve svém profilu nápis "Neomezená schránka bude deaktivována, pokud nedokončíte registraci účtu jmeno_uctu na mojeId" je nutné se řídit instrukcemi na svém profilu nebo jít na tento odkaz: Aktivace MojeID
  • Přepište uživatelské jméno (MojeID jméno) do "Identifikátor kontaktu"
  • Opiště "Kontrolní kod"
  • Potvrďte "Souhlasím s pravidly používání služby"
  • klikněte na "Založit účet"


Vyčkejte na přijetí PIN1(email) a PIN2(sms). Sms bohužel může přijít i po 15 minutách, je tedy nutné vyčkat.