Zachovani
Z Napoveda.tiscali.cz
					
										
					
					
Jak zajistit, aby pošta zůstala na serveru
Každý poštovní klient má možnost:
- Poštu na serveru po stáhnutí nechat
 - Poštu na serveru po stáhnutí mazat (okamžitě, či za uživatelem definovanou dobu)
 - Nastavení času pro dotaz na nové zprávy
 - Stahovat hlavičky zpráv
 
Zde ovšem záleží na verzi Vašeho poštovního klienta. Z toho důvodu doporučujeme prostudovat dokumentaci k danému klientovi.
Microsoft Outlook Express
- Spustíme Microsoft Outlook Express
 - Klikneme na "Nástroje" a zde na možnost "Účty"
 - (Otevře se okno) Otevřeme druhou záložku "Pošta"
 - Klikneme na daný účet - zvýrazní se modře, a pak vpravo na možnost "Vlastnosti"
 - (Otevře se okno) Otevřeme poslední záložku "Upřesnit" a zde dané hodnoty nastavíme
 
Microsoft Outlook 2003
- Spustíme Microsoft Outlook 2003
 - Klikneme na "Nástroje" a zde na možnost "Emailové účty"
 - (Otevře se okno) Klikneme na "Zobrazit nebo změnit existující emailové účty"
 - (Otevře se nové okno)
 - Klikneme na daný účet - zvýrazní se modře, a pak vpravo na možnost "Změnit"
 - (Otevře se nové okno)
 - Zde zvolíme "Další nastavení"
 - Otevřeme poslední záložku "Upřesnit" a zde dané hodnoty nastavíme
 
Microsoft Outlook 2010
- Spustíme Microsoft Outlook 2010
 - Klikneme na "Soubor" a zde na možnost "Nastavení účtů"
 - (Otevře se nové okno)
 - Klikneme na daný účet - zvýrazní se modře, a pak vpravo na možnost "Změnit"
 - (Otevře se nové okno)
 - Zde dáme "Další nastavení"
 - Otevřeme poslední záložku "Upřesnit" a zde dané hodnoty nastavíme
 
Thunderbird 3
- Spustíme Thunderbird 3
 - Klikneme na "Nástroje" a zde na možnost "Nastavení účtu"
 - (Otevře se okno) Vlevo vybereme Váš účet
 - Klikneme na možnost "Nastavení serveru"
 - Jdeme do možnosti "Nastavení serveru"
 - Zde je možnost "Zanechat poštu na serveru" a dané hodnoty nastavíme