Diskuse:PreposilaniZprav: Porovnání verzí
| Řádka 7: | Řádka 7: | ||
Připojuji se k těm, kterým možnost přeposílání zpráv velmi citelně chybí. Mrzí mě, že správce používá termín "zatím nelze", který evokuje představu, že se tato možnost "časem" obnoví. Pravidelně kontroluji v nastvení, zda je již přeposlání umožněno, ale stále marně. Uvítal bych trochu konkrétnější výhled do budoucna. | Připojuji se k těm, kterým možnost přeposílání zpráv velmi citelně chybí. Mrzí mě, že správce používá termín "zatím nelze", který evokuje představu, že se tato možnost "časem" obnoví. Pravidelně kontroluji v nastvení, zda je již přeposlání umožněno, ale stále marně. Uvítal bych trochu konkrétnější výhled do budoucna. | ||
| + | |||
| + | 2.10.2010 21.28 | ||
| + | Také bych uvítal přeposílání e-mailů. Bez jakéhokoliv upozornění ze strany tiscali.cz to bylo zrušené. To si nepřejte vidět těch upomínek na neuhrazené faktury, nadávek ze strany dodavatelů apod. a co na to tiscali ? Nic, žádná snaha, žádná omluva, žádné sdělení... nic, nic, nic. Helpdesk se je tam k ničemu, na mé dotazy žádná odpověď, telefon na helpdesk je také k ničemu stále dokola slyším ve sluchátku " VOLANÝ ÚČASTNÍK HOVOR NEPŘIJÍMÁ" a to třeba i 10 x za sebou (připomínám že volám v době kdy tam jsou). | ||
| + | nechápu proč spustili "nový" e-mail, měli nechat ten starý a až bude funkčnost nového skutečně fungovat tak s tím měli přijít mezi lidi a ne takhle. | ||
Verze z 2. 10. 2010, 19:19
Myslím, že přeposílání celých zpráv využívá spousta lidí a pokud nebude, ozvou se. Nebo ještě hůře: neozvou se vůbec. Každopádně věřím, že tuto možnost třeba časem doděláte;) Dík
(24.8.2010 12:50) Ve starém emailu byla možnost pro některé příchozí zprávy nastavit jejich přeposílání. Například na mobilní email. Tato možnost ve vašem novém emailu již není. V mnoha případech poslat upozornění na nový příchozí email nestačí. Prosím doplňte tuto možnost do filtrů. Poprvé jsem na tento nedostatek upozornil 8.7.2010 v 13:02: Nabídka FILTR neumožňuje přeposílat email na jinou adresu. Pošle pouze upozornění... Vaše odpověď: Dobrý den, děkujeme za upozornění, pokusíme se další funkčnost do daných filtrů dodělat.
Připojuji se k těm, kterým možnost přeposílání zpráv velmi citelně chybí. Mrzí mě, že správce používá termín "zatím nelze", který evokuje představu, že se tato možnost "časem" obnoví. Pravidelně kontroluji v nastvení, zda je již přeposlání umožněno, ale stále marně. Uvítal bych trochu konkrétnější výhled do budoucna.
2.10.2010 21.28 Také bych uvítal přeposílání e-mailů. Bez jakéhokoliv upozornění ze strany tiscali.cz to bylo zrušené. To si nepřejte vidět těch upomínek na neuhrazené faktury, nadávek ze strany dodavatelů apod. a co na to tiscali ? Nic, žádná snaha, žádná omluva, žádné sdělení... nic, nic, nic. Helpdesk se je tam k ničemu, na mé dotazy žádná odpověď, telefon na helpdesk je také k ničemu stále dokola slyším ve sluchátku " VOLANÝ ÚČASTNÍK HOVOR NEPŘIJÍMÁ" a to třeba i 10 x za sebou (připomínám že volám v době kdy tam jsou). nechápu proč spustili "nový" e-mail, měli nechat ten starý a až bude funkčnost nového skutečně fungovat tak s tím měli přijít mezi lidi a ne takhle.